Lately

Categories Hverdagen
God morgen, fine gode dere! Hvordan har helgen deres vært?
Det er altfor lenge siden jeg har skrevet ordentlig til dere nå.. Jeg kjenner et hint av dårlig samvittighet, samtidig som jeg vet at innleggene blir best (og mer ekte) når jeg har tid og inspirasjon til å skrive. Jeg har hatt fulle uker i det siste, og har egentlig gjort altfor mye iforhold til hva jeg burde. Jeg har flydd fra det ene til det andre, og såvidt rukket å innom leiligheten annet enn når jeg skal sove og spise. Jeg skal ikke klage, for jeg har valgt det selv – og ja, jeg liker å ha mye å gjøre og elsker jo alt jeg driver med for tiden. Samtidig, kjenner jeg at jeg må bli flinkere på søvn, pauser og restitusjon – noe jeg har brukt god tid på denne helga. Som jeg har sagt før, elsker jeg hytta vår på “fjellet”. Det er den plassen i verden jeg finner størst ro, på en helt unik måte. Denne helga var intet unntak, og jeg kom hjem igår med haugevis av ny motivasjon, inspirasjon og energi. Jeg trenger vell ikke beskrive turen i detalj, for norsk hyttetur har jo visse rettningslinjer! Gåtur i skogen, ullgenser, høstluft og en ryggsekk full av kakao, apelsiner og sjokolade. Hjem til varm hytte, fyr i peisen til man koker over og må åpne alle vinduer og dører, ekstra god middag, lese bok, brettspill vs kortspill, tv, stygt tøy og rot-flette, og altfor mye goddis før sengetid. Haha, vi nordmenn er rare as.. Dere med hytte forstår, right? 
 

… Jeg hadde uansett verdens beste helg med de menneskene som står meg aller nærmest – familien min Så, da vi kom hjem igår kveld, hadde meg og lillesøster så mye energi at vi bestemte oss for å dra på trening sammen! Haha, når man bruker lørdagskvelden sin på treningssenteret mens 98% av hele snapchat er på halloweenfest, føler man seg kanskje ikke superfun.. Men altså, vi koste oss på trening sammen og fikk gjennomført en sjukt bra økt!! Når lillesøster først er hjemme på perm, er det koselig å bruke tid med henne på noe vi begge liker. Ingen halloweenfest slår den følelsen etter min mening

Herremin, nå ble det mye unødvendig babling her. Det var hvertfall en liten oppdatering fra de siste dagene, og en forklaring på fraværet mitt fra bloggerten! Jeg har laget en liten “lately through my iPhone” – kollasj til dere under her! For selvom jeg ikke får oppdatert bloggen, er jeg aktiv på både instagram og snapchat. Bloggen er liksom litt mer personlig for meg, og et sted jeg vil dele alt som er ærlig, nært, gjennommtenkt og bearbeidet – noe som krever tid, inspirasjon og ro.
Anyway, her har dere et par snapshots fra de siste ukene;

Instagram: Marievigebo
Snapchat: Marievi

Q: Hva har du gjort i helgen?

 

1 kommentar

1 thought on “Lately

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.