Gårsdagens treningsøkt & dagens planer

Categories Trening/helse

Torsdag alt…??  Det er sjukt å si at det er fredag og helg igjen imorgen allerede! Ikke at jeg klager på det da, for det finnes jo faktisk ikke en bedre tanke – spesielt når ukedagene er fulle og ting går i ett fra mandag til fredag. Ikke at helga blir noe roligere for min del akkurat, for jeg skal nemlig jobbe på fredag, servere i et bryllup på lørdag, og jobbe igjen på søndag.. Neste uke blir det fult fokus på studier ass, så da skal det leses!!

Jeg tenkte bare å dele gårsdagens morgenøkt med dere før jeg stikker på forelesning! Jeg trente som sagt med nydelige Susann igår, og endte som alltid opp med ei ordentlig god Rygg og Biceps økt. Som sagt, har jeg startet med nytt treningsprogram, så dette ble på en måte en liten ekstraøkt for min del – noe som gjorde alt litt ekstra digg! Økta ligger lengre nede i innlegget for de som er interessert.

Okei, dette blir et veldig random innlegg med litt av alt – håper det er innafor, for jeg har liksom så sjukt mye på hjertet og vet ikke helt hvor jeg skal starte.. La oss starte med dagen idag. Torsdagen min starter med forelesning (som for øvrig starter om 45 min!!!), og fortsetter med ei treningsøkt på skolens treningssenter – sammen med noen jenter fra klassen. Vi skal egentlig bare teste ut treningsstudioet, og prøve å bli litt kjent der! Videre blir jeg hentet av mamma, og skal hjem til familien å spise middag med gjengen der. Lillesøster er hjemme, så vi tenkte å gå en tur sammen – også må jeg få henne til å hjelpe meg med et par innlegg til bloggen tenkte jeg. Jeg har jo tross alt en rabattkode å dele med dere om ikke så altfor lenge! Resten av kvelden skal jeg bare kose meg med familien, før turen går tilbake til leiligheten. Forresten, så fikk jeg en pakke i posten igår, som jeg måå vise dere – åh, jeg er såå heldig, og så sykt takknemlig altså! Shit, jeg har egentlig mer å si, men nå begynner jeg å få sjukt dårlig tid, så vi tar resten senere!! Studenten må komme seg på skolen – vi blogges

RYGG & BICEPS ;
A1) Chins med strikk og fokus på teknikk 5 x 3
B1) Nedtrekk bredt grep 6 x 4
C1) Sittende roing 6 x 4
D1) Stående roing i smith 6 x 4
E1) Hammer curl 6-8 x 4
E2) Bicepscurl i kabel 6-8 x 4

Q: Hva er dine torsdagsplaner??

7 kommentarer

7 thoughts on “Gårsdagens treningsøkt & dagens planer

  1. Herregud, huden din GLØDER! Hvordan klarer du å ha en slik glød i fjeset når det er gått mot høst? Er det noe spesiell hudsminke/selvbruning du bruker? Du har ca lik hårfarge som meg, så ble veldig nysgjerrig her, fine deg:-)))<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.