ROADTRIP

Categories Trening/helse

 Goood morgen, fine fine dere

Hvordan har starten på uken deres vært? Håper den har vært like fin som min. Jeg startet nemlig uken min med en liten roadtrip (harry-tur, som det så fint heter) til Sverige for å handle inn litt digg, sammen med ei venninne. Vi startet klokka 06:30 på morgenen og var ikke hjemme igjen i Kristiansand før rundt 01:30 i natt, noe som merkes på formen idag for å si det sånn. Men shiiit for en funny tur det ble, og holy så mye digg vi fikk kjøpt med oss hjem!!! Altså Sverige leverer virkelig for treningsglade jenter og gutter, så der har Norge mye å lære etter min mening.. Jeg tenkte å vise dere litt flere bilder fra selve turen + innkjøp, senere – hvis noen er gira på det? Nå har jeg rett og slett litt ting som må fikses før jeg skal på jobb, så her er det bare å hive seg! Vi bloggeeeees ♡

Q:Hva er dine tirsdagsplaner??

6 kommentarer

6 thoughts on “ROADTRIP

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.