Hyttetuuur

Categories Hverdagen

Heisann, fine fine dere!!
Long time no see.. Det har rett og slett vært så mye jobb de siste ukene, at jeg nesten ikke har gjort annet enn å stå opp, jobbe, spise og sove. Bloggen har derfor blitt satt litt på vent, dessverre. Til tross for dårlig oppdatering, ser jeg at dere fortsatt klikker dere inn – noe som gjør meg utrolig utrolig glad!! Jeg må bare si tusen takk til alle som gidder å lese det jeg skriver, følge meg og legge igjen kommentarer. Dere holder meg motivert

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte egentlig, for selvom ingenting spesielt har skjedd, har det likevell skjedd såå mye. Haha ja, midt i alt har jeg faktisk klart å være litt sosial også! Lov å være stolt av det..? For det er jeg faktisk. Forrige uke foreksempel, hadde jeg fri lørdag til søndag, og dro derfor på hyttetur med hele familyen – og guud som jeg koste meg. Selvom det bare var snakk om 2 dager, føltes det faktisk som en liten mini-ferie, siden hele familien plutselig var samlet igjen. Vi spilte spill til sent på kvelden, spiste reker med nybakte rundstykker rett fra ovnen, plukket blåbær, gikk tur med hundene, dro på kjøretur til en nydelig gård hvor vi spiste middag – og rett og slett bare koste oss skikkelig. Avslappende helger som denne, gjør hverdagen såå mye lettere å komme seg igjennom. Så takknemlig.


Processed with VSCO with m3 preset

…Vakkert, eller hva? Ellers har jeg fri i helgen, og skal straks pakke baggen for å reise hjem til familien. Kall meg gjerne kjip, men når jeg først har fri, er det ingenting som frister mer enn å bruke helgen hjemme, slappe godt av og virkelig lade opp batteriene. Men først, skal jeg ta meg en tur på treningssenteret. Sommer er sommer, og treningsrutinene mine har virkelig falt heeelt i grus de siste ukene.. Jeg har gjennomført ca èn treningsøkt denne uka, noe jeg merker litt for godt på humøret og følelsen i kroppen. Jaja, motivasjonen kommer vell med hverdagen igjen, og man kan ikke alltid være like flink. Haha huff, jeg merker dette blir tungt allerede – jaja, wish me luck!!

Vi bloggees

2 kommentarer

2 thoughts on “Hyttetuuur

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.