Lørdagsplaner og hektisk uke!

Categories Trening/helse

L Ø R D A G S M O R G E N . . .
Ahh, hvor deilig er det ikke med helg da dere? Det er ei stund sida jeg har fått oppdatert dere nå, og det har rett og slett vært fordi den ene dagen har vært fullere enn den andre.. Jeg har faktisk ikke hatt tid! Forrige helg hadde jeg noen perfekte dager i Oslo sammen med ei venninne, og uka etter har vært stapp full av jobb, trening, venninnetid og dilldall som har måtte fikses. Det har ikke vært en eneste dag med tid til litt avslappning, så nå, når helga endelig kom – har jeg fått senket skuldrene og pustet ut. Uker som denne er heldigvis ikke hverdags, og det blir definitivt ei stund til neste gang jeg tar på meg så mye på så kort tid.. Noen som kjenner seg igjen..? Man vil liksom prestere på alle områder på en gang, noe som fort kan bli litt for mye. Jeg må lære meg å si nei, fokusere på det viktigste og senke skuldrene litt. Vi er ikke superhelter. Vi er bare mennesker.

Idag skinner sola på sørlandet, jeg våknet uten alarm og spiste frokosten min på verandaen. Perfekt start på dagen! Nå skal jeg ut på sjøen å nyte sola i båten sammen med familien. Planen er å ta med kameraet på tur, så det forhåpenligvis blir litt bilder til dere i løpet av dagen. Ønsker alle en fantastic lørdag i sola, så
blogges vi senere



 ” G r o w   t h r o u g h   w h a t   y o u   g o   t h r o u g h . “

Q: Hva er dine lørdagsplaner?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.