Mandagen kommer om du vil eller ikke!

Categories Trening/helse

…Wow, for ei helg! Jeg tror dette må være den fineste helga jeg har hatt på laang laang tid. Jeg føler jeg har slappet ordentlig av, samtidig som jeg har gjort utrolig mye morsomt! Det må jo være den beste kombinasjonen, eller hva? Oppsummering av helgen med litt bilder fra snap og insta, litt lengre nede i innlegget.

Jeg lukket øynene med et smil om munnen, søndag kveld – av ren takknemlighet.

Idag er det mandag igjen og ny uke er i gang! Skal vi ha lage oss en bra uke, dere? Jeg er hvertfall veldig klar for det! Fokuset mitt denne uken skal ligge på trening, da forrige uke gikk til mye annet. Planen er å gjennomføre gode økter med masse energi, overskudd og treningsglede. Nå som finværet er på plass, vil jeg prøve å øke hverdagsaktiviteten i tillegg, med et par kveldsturer, kanskje noen sykkelturer og mye tid ute i frisk luft. Jeg har det aldri så bra som når jeg får være ute i bevegelse – livet ute i sola er absolutt best, spør du meg!

Nå skal jeg dra på meg treningsklærne, preppe litt mat for dagen, å gjøre meg klar til ukens første dag med trening og jobb på agendaen! Håper dere får en nydelig start på uka og en finfin mandag – husk; mandagen kommer uansett om du vil eller ikke, så hvorfor ikke bare gjøre den litt bra? 😉


S N A P : Marievi
I N S T A G R A M : Marievigebo

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.