Sunday Stroll

Categories Hverdagen

Ahh for en deilig søndag!
Jeg våknet opp idag tidlig med en skikkelig god følelse i hele kroppen. Kanskje det har noe med gårskvelden å gjøre..? Lørdagskvelden hos nydeligste Andrea var nemlig akkurat hva jeg trengte igår. Fyr i peisen, ingen mobil, ingen tv, bare gode samtaler om alt og ingenting. Dere vet den venninna dere kan snakke om alt som ligger “mellom linjene” med..? Der har dere meg og Andrea i et nøtteskall. Gud så takknemlig jeg er for den jenta – ei venninne som henne, tror jeg alle hadde hatt godt av.

Idag står fastelavnssøndag for tur, noe som betyr besøk, familiemiddag og selvfølgelig fastelavnsboller med krem til dessert. Absolutt den beste dagen i hele februar, etter min mening hvertfall! Ellers, startet jeg søndagen min ute idag. Meg og lillesøster tok med oss hundene på en liten gårtur i finværet, noe som var utrolig deilig! Imorgen er det klart for ny uke, så resten av dagen skal brukes på å lade opp, slappe av og nyte. Noen andre som skal kose seg med boller idag? Det håper jeg



… SUNDAY STROLL :

see, smell, feel, stop, close your eyes, breath & enjoy.

Q: Hvordan skal du feire fastlavns?

24 kommentarer

24 thoughts on “Sunday Stroll

  1. Fine bilder <3 Frisk luft er gull verdt! Vi feiret fastelavens på langrennski med boller som belønning etterpå, hehe!

  2. Fine bilder <3 Frisk luft er gull verdt! Vi feiret fastelavens på langrennski med boller som belønning etterpå, hehe!

  3. Fine bilder <3 Frisk luft er gull verdt! Vi feiret fastelavens på langrennski med boller som belønning etterpå, hehe!

  4. Martine Ellefsen: Ååh det hørtes veldig veldig deilig ut! Ønsker deg en fin uke, skjønne deg <3

  5. Martine Ellefsen: Ååh det hørtes veldig veldig deilig ut! Ønsker deg en fin uke, skjønne deg <3

  6. Martine Ellefsen: Ååh det hørtes veldig veldig deilig ut! Ønsker deg en fin uke, skjønne deg <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.