Julebord med jentene!

Categories Hverdagen

 – 4. Søndag i advent
God søndags morgen da dere  ♥  Hvordan er formen? Haha, regner med det var noen som var ute å danset litt igår..? For min del, ble det en rolig lørdag med lite dansing, mye aktivitet og julefilm til langt på natt. Jeg var på julegaveshopping på formiddagen, dro rett på trening, gjennomførte ei god rygg-økt og testet ut et nytt intervall-program (intervall-økten skal jeg vise dere på bloggen til uka, så følg med!). Ellers ble det julefilm, familietid, god mat og avslappning, resten av kvelden – rett og slett en perfekt lørdag

MEN, det jeg egentlig skulle fortelle dere om, var julebordet vi hadde her på fredag – for WOW, så heldig jeg er som har verdens beste jenter rundt meg da  Årets julebordet var rett og slett en sammensettning av nydelige jenter, et hav av deilige tapasretter, latter, glede, lykke og julestemning. Vi lekte også pakkeleken, noe som virkelig dro frem konkuranseinstingtet i de fleste! Haha, absolutt en lek å anbefale i juleselskapene fremover – skikkelig gøy! Jeg fikk ikke tatt så veldig mange bilder, da jeg rett og slett koste meg så mye at jeg glemte det helt bort. Det er vell et godt tegn, eller?
Uansett, her har dere en liten smakebit hvertfall;



  X M A S  –  T A P A S    W I T H   M Y   B E S T   G I R L S 

Q: Noen andre som har fått med seg et og annet julebord i år?

4 kommentarer

4 thoughts on “Julebord med jentene!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.