Rabattkode på vippeextentions!!

Categories Skjønnhet

SPONSET INNHOLD //
Da jeg var i Oslo forrige uke, måtte jeg selvfølgelig innom Beauty Allè Frogner for å fikse vippene før jul. Aldri en Oslotur uten, hehe! Jeg har sagt det før, men jeg må bare si det igjen, for wow – den salongen gir meg alltid det resultatet jeg ønsker meg. Tina, som eier salongen og som fikset vippene mine denne gangen, er helt nydelig og utrolig dyktig! Hun lærer faktisk opp alle sine ansatte selv, slik at resultatet blir likt uansett hvem du drar til. Vippene jeg bruker er 15 mm og har naturlig bøy. Jeg setter alltid på et enkelt sett og det tar ca 1,5 time og sette dem på. Perfekt nå som jul og nyttår kommer, og man gjerne vil føle seg litt ekstra fin! For ja, det gjør man virkelig etter et besøk på Beauty Allè!

Nå rett før jul, har jeg også vært så heldig å få dele ut en liten førjulsgave til dere, mine herlige lesere. Hvis dere bestiller time og sier “MARIE” i kassen får dere 200 kr i avslag på et nytt sett med vippeextentions! Hvor gøy er ikke det? Du kan bestille time HER eller ringe; 400 68 792 for å bestille på telefon. Dette er den perfekte julegaven til deg selv, når midt i alt førjulsstresset. Litt me-time har aldri skadet noen si!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Q: Skal du unne deg litt me-time i førjulstida?

8 kommentarer

8 thoughts on “Rabattkode på vippeextentions!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.