Last Updated:

Torsdagskos & helgeplaner

Categories Blogg, Hverdagen


Heii mine venner, og god morgen! Hvordan har dere det? Jeg lever biblio-lyfe om dagen og har ikke gjort stort annet enn å lese til ny (og siste!!) eksamen. Derfor dårlig blogging og uinteressant innhold.. Nok om det. I går hadde jeg en liten pause-dag fra lesing og stress, med hyggelige planer, julekos og venninnetid. En relativt perfekt torsdag, spør du meg. Jeg våknet jeg ganske tidlig, fikk ikke sove så klikket play på gårsdagens episode av Jul i Blåfjell. Hyggelig start på det som skulle bli en lang, veldig fin dag.

 


Kino. En fin måte å koble av på, pause verden rundt. Måten man dras inn i en perfekt verden av bilder, vakker musikk, nostalgi og gode følelser. Snekker Andersen og Julenissen: Den veske bygda som glømte at det var jul. Nydelig liten film, ordentlig julestemning. Anbefales <3

 

 

Pepperkakebake-kveld i kollektivet, med vinyl-julemusikk, smaksprøver og passende hodeplagg. Når blir noe en tradisjon? Vi fant ut at det kunne kalles en tradisjon etter to år- dette er altså en tradisjon. Årets fineste tradisjon, faktisk! Man får ikke mer julestemning enn man lager selv. Takk gud, engler og julenissen for at jeg har bestie i by`n sammen med meg- sammen er vi best <3

 

 

I dag er det tilbake til biblio for å lese. Yeey.. Heldigvis er det fredag- og selv om helgen hovedsaklig er satt av til lesing, byr den også på et par fine planer, pauser, julekos og hygge. Det handler om å gjøre hverdagen fin for seg selv, ut i fra egne forutsetninger, perioder og utfordringer. Jeg tror det bidrar til max prestasjon, inspirasjon og motivasjon når det gjelder. Hjernen trenger pauser, luft, variasjon, gode følelser, mindre stress og fine tanker for å prestere- og det gjør du også <3

 

God helg!

1 kommentar

1 thought on “Torsdagskos & helgeplaner

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.