Last Updated:

MORGENTANKER

Categories Blogg

God morgen vakre. Klokka er 10:12 og jeg ligger fortsatt i senga, med kaffekoppen og ser på Ted Talks på Youtube. Perfekt start på dagen. Hva skal dere i dag? Jeg skal fikse en negl, på besøk til ei venninne, drikke kaffe, høre på musikk, ut i frisk luft, trene og føle meg bra. Jeg har hatt en tom, vond følelse i kroppen de siste dagene. Av flere grunner. I dag skal den bort. Jeg har ikke trent så mye denne uka, brukt mye tid foran dataskjermen, vært mye på skolen, og føler det kan være litt av grunnen. I dag skal jeg kun gjøre ting som får meg til å føle meg bra. Eller i det minste føle noe. Noen dager må man bare ta seg sammen. Sette av tid til seg selv. Få hodet på plass, kroppen i gang, og gi seg selv muligheten til å kjenne på mestring, glede, kjærlighet, lykke og takknemlighet. Det er viktig. Det vondeste vi mennesker kan gjøre mot oss selv, er å la oss selv miste kontakten med egne følelser. Tror jeg. Pass alltid på å føle noe. Det er alltid bedre å være trist å lei seg, enn å ikke føle noe i det hele tatt. Samme med glede, mestring og sinne. Dagens lille tanke.

Men nå skal jeg komme meg opp og ut. Ønsker dere en nydelig lørdag, nyt den godt<3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.