Last Updated:

Ett liv, to sannheter

Categories Hverdagen, Mote, Tanker og meninger

Sørlandet next. Gud så deilig. Jeg elsker hvordan livet mitt er delt på to. Et liv, to byer. Best of both worlds. To veldig ulike liv, og jeg ville ikke vært foruten noen av dem. Jeg er et sted mitt i mellom. Storbyjente med hjertet på Sørlandet. Hektiske dager, travle gater, kaffedates, muligheter, parkliv, høye bygninger, butikker rett utenfor døra, masse mennesker, kontra, livet på sørlandet, natur, stillhet, sjø, båtliv, dyr, grusvei, familietid, fred, ro, bilturer til butikken, få mennesker, null tilgjengelighet, bare meg. Jeg er heldig. Livets sirkel, hver sin halvdel. Sørlandet gir meg roen jeg trenger, mens Oslo utfordrer meg, gir meg muligheter og dekker den litt mer “utolmodige” siden av meg. Som et par, med hver sine kvaliteter, styrker og svakheter, men som utfyller hverandre perfekt. Jeg har alltid et annet sted å rømme til, et sted jeg føler meg hjemme og har en hverdag, hvor jeg kan starte på nytt, med blanke ark. Det er fint. Jeg føler meg hjemme i Oslo også. På en litt annen måte, but still, hjemme. Hvem hadde trodd? To veldig ulike liv. Jeg har alltid følt at jeg må velge, by eller bygd? Hvem er jeg? Hvor passer jeg inn..? Nei. Jeg er kompleks. To liv, to byer, to sannheter, hver sin del av min personlighet. Akkurat passe, mer en nok, og helt perfekt for lille meg.

Takk for de siste dagene Oslo, og for at jeg i dag reiser hjem med ny giv, til og atter en gang reise meg å prøve på nytt. Du gjør meg hel.


T-skjorte fra H&M / Jeansskjørt fra Urban / Sneakers fra Sportmann.no / Sunnies fra Gina Tricot

4 kommentarer

4 thoughts on “Ett liv, to sannheter

  1. Åh, Sørlandet virker helt magsik vakkert og alle jeg har møtt derifra er alltid superhyggelige! 😃 <3

  2. Åh, Sørlandet virker helt magsik vakkert og alle jeg har møtt derifra er alltid superhyggelige! 😃 <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.