Last Updated:

En liten anbefaling til huden

Categories Skjønnhet

Reklame | Luxplus.no


Hei dere. Wow, hvor skal jeg starte? Jeg har flyttet! Nei, det må vi ta i et eget innlegg. Det har skjedd altfor mye de siste dagene. Ting begynner endelig å roe seg og jeg får tid til de tingene som gir meg energi igjen. Dere vet de periodene stresset fester seg i brystet? Så fast at det gjør fysisk vondt i brystet liksom..? Sånn har de siste dagene vært. Kaos hjemme, kaos i hodet, kaos i kroppen. Generell kaos. Men nå er det heldigvis det værste over og jeg kan puste normalt igjen. Jeg er på plass i ny leilighet. Hybel, alene. Endelig. Jeg gleder meg til å fortelle og vise dere mer etterhvert. Må bare skaffe meg litt møbler først. Et sted å sitte når jeg får besøk. Et bord å blogge fra. Kanskje en liten sofa? Litt sånn. Men det kommer etter hvert. Jeg stresser ikke. Jeg trenger ikke så mye for å ha det fint. Et par grønne planter, en kopp kaffe, og noe å varme vann i. Jeg kjøpte meg gryte i dag! Nå kan jeg endelig lage frokost og koke morgenkaffe igjen. Jeg gleder meg allerede til i morgen tidlig. Små gleder.



Men! Grunnen til at jeg logget inn akkurat i dag var egentlig for å vise dere ett nytt favorittprodukt! Produktet er sponset, men valgt ut selv og ikke betalt for å skrive om. Jeg har faktisk brukt dette natt-serumet siden dagen jeg fikk det i posten, men har bare aldri fått tatt bilder av det! Jeg er in love. Serumet heter Argan Oil Night Repair Serum og påføres i ansikt og på halsen før du legger deg om kvelden. Etter du har fjernet sminken og renset huden. Argan Oil inneholder kun fukt i form av vann, glyserin og Arganolje fra Argan-frøet som hovedsaklig vokser i Marokko. Jeg har aldri brukt noen form for night-serum tidligere, men etter jeg begynte med dette, føler jeg virkelig huden min får den fukten den trenger. Jeg våkner liksom opp med en helt annen glød i ansiktet enn jeg gjorde før! Definitivt et nytt favorittprodukt.


Du kan finne Argan Oil Night Repair Serum HER.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.