Last Updated:

Årets første vår antrekk

Categories Blogg, Mote



🍫  HEI FREDAG 🍿

HVOR digg er den fredagsfølelsen..? Jeg sitter å koser meg med dagens lunsj og en energidrikk, som jeg for øvrig utsetter å slutte med til 2020 i stedet. Stemmene til Harm og Hegseth surrer og går på høyttaleren på hylla. Altså de gutta gjør fredagen verdt å elske. Jeg ler meg seriøst ihjel. Jeg har fri fra forelesning i dag. Langhelg altså!! Jeg har bestemt meg for å bruke dagen på å få gjort sånn små drittting. Dere vet, de små tingene som ligger å irriterer i bakhodet, skaper stress og som man rett og slett har unngått litt for lenge.. Og vaske klær. Guuuud, finnes det noe kjedeligere enn å vaske klær egentlig?? Uansett, idag skal det gjøres. Det blir digg. 

Denne helga har jeg gledet meg til. Jeg skal blant annet på nyttårsbord AKA vors AKA middag sammen med en haug av jenter jeg ikke kjenner. Haha høres kanskje litt rart..? I will update you about that one ; ) Gøy blir det i hvert fall, det er jeg helt sikker på. Ellers skal jeg slappe av, kose meg, gå litt tur og møte et par venninner. Første helga i Oslo etter ferien. Og Oslo er virkelig SÅ fin om dagen. Sola kommer sakte men sikkert frem og ingenting gjør meg mer glad. Jeg er veldig klar for mer sol, fint lys, vakker vår og snart sommer. Tenk at våren er på vei!! Shit, definitivt dagens fineste tanke. Gårsdagens vårtegn: jeg tok på shadsa, kledde på meg noe annet enn ull, og dro ut for å ta litt bilder i min nye favorittjakke. Litt extra, men jeg elsker den. DET er sånt man gjør når våren nærmer seg. Jeg liker det. Lag dere en fin helg, babes. Vi blogges.


Jakke – ASOS, Shades – Gina Tricot, Turtle neck – Gina Tricot, Jeans – Nelly, Belte – H&M, Boots – Nelly 



Q: Hva synes dere om antrekket? 

Q2: Hva skal du i helgen? hehe.

3 kommentarer

3 thoughts on “Årets første vår antrekk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.