En liten oppdatering på livet!

Categories Trening/helse

Herreguuud hvor ble denne uka av da..!? Når jeg går inn på bloggen å ser at siste oppdatering er “god morgen mandag!” innser jeg at det har gått litt fort i svingene her. Jeg er fortsatt i oppstartsfasen, så håper det er innafor å skylde på det en liten stund til eheh. Jeg tenkte uansett å oppdatere dere litt på uka som gikk med et par punker, tanker, hendelser, happenings- hva enn jeg man kaller det. En liten update på laivet i hovedstanden, rett og slett. For ja, det er ganske så fint skal jeg si dere! Fytti jeg er så glad jeg er akkurat her akkurat . Det føles bare mer og mer riktig. Virkelig 
 

Processed with VSCO with a5 preset

♥  Treningen går fortsatt i berg-og dalbaner, men alt i alt er jeg egentlig ganske fornøyd med denne uka. Idag for eksempel, hadde jeg er dødsdigg fullkroppsøkt med god kontakt og energi, sammen med ei venninne! Verdens beste start på helga. Men, tenker jeg i gjennom uka nå, er jeg faktisk aller mest fornøyd med at jeg har gjort mitt beste. Hver eneste dag har jeg gjort så godt jeg har kunnet- og det er faktisk mer enn godt nok i det store og hele. Jeg må bli flinkere til å være fornøyd med nettopp det, og jobber faktisk hver dag med å tenke på de tingene jeg har fått til- og ikke fullt så mye på alt jeg ikke klarte. Det er vanskelig, men nødvendig. Å aldri bli fornøyd nok, gjør oss i hvert fall ikke bedre! Så hvorfor bruke så himla mye energi på den tanken sånn egentlig..? 

♥  Jeg har satt på vipper igjen. Det kommer et eget innlegg med mer info om det i starten av neste uke med før/etter bilder + litt diverse snikksnakk. Jeg er i hvert fall veldig nøgd. Jeg har ikke hatt vipper (eller brukt mascara for den slags skyld..) på nesten 2 år nå, og kan jo bare si at jeg føler meg litt mer våken og opplagt med hakket mer markerte øyne. Denne gangen er det rett og slett bare for å føle meg “stelt”, og ikke fordi jeg føler meg stygg eller dårlig uten- for det gjør jeg absolutt ikke. Jeg vet med meg selv at jeg er veldig mye mer komfortabel uten sminke nå, i forhold til før- og har jo såvidt brukt sminke i hele sommer. Det er en god følelse. Så ja, jeg er happy!
♥  Jeg har fått totalt hang-up på kveldkos-skåla (som jeg liker å kalle den) (har aldri kalt den det før nå, men tror det blir det nye navnet gitt).
Jeg putter frosne bær i bunnen av ei skål, blander sammen cottage cheese, yoplait vaniljeyoghurt og av og til litt YT-protein med sjokoladesmak- og topper det hele med ennå litt mer frosne bær, skivet banan, peanøttsmør eller nøtter, og litt kanel. Men guud vad godt!! Hvis ikke dere har smakt det, dere smake. Proteinrikt, dritdigg, superenkelt og mettende. Så ukas anbefaling: kveldskos-skåla. 

♥  I går hadde jeg min første skoledag. Vi ble delt inn i klasser, fikk være i klasserommene vi skal bruke, hilse på lærerne, og fikk masse informasjon om fagene og hva vi skal igjennom de neste tre årene. Vi fikk til og med vår første innlevering! Etter skoledagen var ferdig, var det akkurat som jeg fikk en slags ro. Nå vet jeg at dette er riktig. Når læreren stod å snakket om fagene, hva som forventes, og hva vi skal lære- visste jeg at jeg hadde valgt rett. Jeg har vært så redd for at jeg ikke skal ville dette likevel, eller at studiet ikke er noe for meg likevel! Jeg har valgt feil retning før, hva hvis det skjer igjen..? Men etter i går, gikk den følelsen litt bort. Jeg tror dette passer meg perfekt. Jeg tror jeg har valgt rett denne gangen. Nå skal jeg gi alt. 

♥   Jeg har vært på min første tur i marka. Jeg og ei venninne gikk rundt Sognsvann denne uka, og hit skal jeg definitivt flere ganger. Jeg har snakket mye om at jeg vil oppleve marka-området, gå toppturer, og bare nyte den vakre naturen som ligger litt utenfor storbyen Oslo, denne gangen! Og det skal jeg jammen meg gjøre. Høstlufta skal nytes i naturen, det er det ingen tvil om. 

♥  Jeg har sett ferdig hele sesong 3 av Love Island UK.. Det er faktisk SÅ SJUKT trist, at jeg nå vurderer å starte på sesong 1. Heldigvis starter jo Love Island Norge nå på søndag, noe jeg gleder meg litt for mye til. Jeg elsker trash-TV, og uansett hvor meningsløst og dumt det er- får det meg til å koble av. I tillegg klarer jeg jo nesten ikke vente på høstens tv-favoritter!! Altså kan vi snakke litt om casten til Skal vi danse i år eller.?! Wow, bare wow. Så kommer jo kjendisfarmen, vanlige farmen, jakten på kjærligheten, bloggerne, senkveld (som garra ikke blir det samme uten Thomas og Harald but still). Ja, dere kan regla. Haha, gjett hvem som kommer til å sitte pal forran tv`n i høst da! Flere under 40 år som gleder seg eller?? 

♥  Akkurat nå ligger jeg hjemme i senga, spiser peanøttsmør rett fra glasset med skje (min svakhet, umulig å stoppe..), og slo nettopp på en gammel episode av Modern Family. Det får meg alltid i godt humør. Det startet nettopp å tordne, lyne og hølje ned utenfor vinduet mitt, men nå er det vist over igjen. Nå er det bare mørkt. Og koselig. Høst. I helga har jeg bare koselige planer. Jeg skal møte et par venninner, ta litt bilder, spise sushi, jobbe litt, lese litt pensum, og starte på skoleoppgaven jeg fortalte dere om. Den skal være ferdig til tirsdag. En fin helg i vente altså. I kveld blir det bare chill. Perfekt fredagskveld etter min mening, akkurat slik jeg liker det! Håper dere får en fin helg, og nyter den med hva/hvem enn som gjør dere glad. Det er tross alt viktigst. God natt!
 



Q: Hva er dine planer for helga?

 

2 kommentarer

2 thoughts on “En liten oppdatering på livet!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.