Tusen takk <3

Categories Trening/helse

Reklame | Barasportswear.com


.   .   . 

Idag våknet jeg til ferdig familiefrokost, nytraktet kaffe, og hele familien samlet rundt frokostbordet. Mamma har bursdag idag (gratulerer med dagen, verdens beste mamma!!), men skal på jobb- så da ble det en liten feiring på morgenkvisten i stedet for. Verdens fineste start på søndagen, eller hva? Slike morgener skal man sette pris på. 

Det er ei stund siden jeg har skrevet til dere nå, så derfor vil jeg bruke dette innlegget på å takke for all kjærlighet og gode ord rundt innlegget jeg skrev om selvsikkerhet. Jeg fikk såå mange fine meldinger, av både ukjente og kjente- og angrer ikke et sekund på at jeg valgte å dele. Det er skummelt å være så personlig, spesielt med tanke på at dette er følelser jeg sjeldent snakker høyt om – ikke en gang med venner eller familie. Det var på en måte deilig å få satt ord på alt, og bare “slippe taket” på måte..? Det er rart å si, men det var på en måte det jeg følte jeg gjorde. Historien jeg fortalte har vært, og er en veldig stor del av meg- og selvom det kanskje er noe jeg har følt mest på inni meg, var det godt å dele. Til de av dere som ikke har lest innlegget, finner dere det HER
Så igjen, tusen takk ♥​ 


Genseren finner dere HER, og tightsen HER
Husk også at rabattkoden “Marie15” gir 15% rabatt på dette settet  + alt annet på Barasportswear.com 



Nyt søndagen, fine dere. Gjør noe fint for deg selv, og fokuser på ting som gir deg energi og glede. Bruk dagen på å lade opp kroppen til mandag, og kanskje skrive ned et par små mål for den kommende uken? Det gir i hvert fall meg motivasjon! Lots of love. 

Q: Hva er dine planer for søndagen?

4 kommentarer

4 thoughts on “Tusen takk <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.