En perfekt søndag

Categories Trening/helse

Heii mine venner, og fiiin søndagskveld! Det er ikke ofte jeg blogger så sent på kvelden, men idag ble det bare sånn. Idag var nemlig første fridagen min på ei stund, og jeg har hatt skikkelig påskeferiefølelse for første gang i år! Altså, denne dagen har for meg vært perfekt. Sola har stått høyt på himmelen i hele dag, jeg har hatt god tid og kost meg skikkelig med alt jeg har gjort. Etter en lang morgen, dro jeg for å trene sammen med Susann. Vi testet et av de nyeste sentrene, og gjennomførte ei god fullkroppsøkt sammen (økta ligger lengre nede i innlegget). Jeg har jo som dere vet ikke trent på en stund, så kjente det var skikkelig godt å få kjørt i gjennom hele kroppen igjen. Den sykt digge etter-trening-følelsen skuffer aldri altså!! Vi dro på Kjøkkenskapet etter trening, og kjøpte med oss litt lunsj som vi spiste ute (whaaat) i sola. Og ja, det ble ganske kaldt etter ei stund stille- men fy så deilig det var å kjenne litt på våren. Etter lunsj dro jeg hjem til leiligheten for og begynne å pakke. Jeg flytter jo hjem allerede til onsdag, og siden de neste dagene kommer til gå i ett- var det bare å få begynt. Jeg kom ganske godt i gang, og fikk pakket et par store søppelsekker med dilldall. Altså, det er når man flytter, at man innser hvor mye dritt man faktisk har liggende… 

Anyway! En sjukt fin dag er snart over, og resten av søndagskvelden skal bare brukes på å slappe av. Hvilepuls og serie-titting hørtes ut som en god plan akkurat nå. Håper dere nyter påskeferien, og koser dere skikkelig de siste dagene med fri. Det fortjener dere <3
Vi blogges. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with 5 preset Processed with VSCO with 5 preset

DAGENS FULLKROPPSØKT: 

Frontbøy 10 x 4  
Militærpress 10 x 3 
Strake Markløft 10 x 3
Nedtrekk 10 x 3 
Facepulls 10 x 3 
En arms skulderpress 10 x 3 
Beinpress 10 x 3 

Q: Hva har du brukt søndagen på?

1 kommentar

1 thought on “En perfekt søndag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.