UKA SOM GIKK

Categories Hverdagen

God morgeeeen! Jeg beklager fraværet mitt de siste dagene.. På lørdag våknet jeg opp med en dårlig følelse i kroppen, noe som egentlig bare forverret seg utover dagen- og til slutt endte opp med at jeg måtte dra hjem fra jobb i går. Siden da har jeg egentlig bare ligget langflat i senga, spist paracett, snufset nesespray og sovet. Jeg har vært veldig mye syk den siste tiden, og begynner helt ærlig å bli dritt lei. Samtidig er vell dette årstiden å bli syk på også, nå som våren begynner å nærme seg, så jeg får vell bare holde ut. Uansett, så tenkte jeg å oppdatere dere litt på “uka som gikk”, da jeg ikke får inspirert på så mange andre måter at the moment. Håper dere liker ♥​

UKAS OPPTUR: 
Været! Endelig har våren begynt å nærme seg, og sola har faktisk vært å se nesten hver dag denne uka – hvor digg?! Ellers var det en opptur å få gjennomført en god treningsuke igjen, etter en litt for lang pause. Jeg fikk gjennomført en tung økt på bein, en tung overkroppsøkt, en fullkroppsøkt, og en liten kardio-økt, før jeg ble syk og sengeliggende. Det var digg det!!

UKAS REPLAY: 

Emilie Nicolas – Sky

UKAS GLEDINGS: 
Jeg har endelig fått planlagt noe jeg har tenkt på å gjøre veldig veldig lenge. Det skjer på onsdag denne uka, og jeg gleder meg ihjel til å vise dere!

UKAS NEDTUR: 
Vind. Altså, er det noen andre enn meg som blir skikkelig sint av vind..? Kall meg gjerne 3 år, men jeg blir altså så sur når det blåser, at jeg ofte går å banner høyt for meg selv mens jeg prøver å holde hetta så langt ned over ansiktet som mulig. Øynene begynner å renne, nesa renner, håret kan man baaare glemme, og sminka..? Ja, you get it. Og ja, det har vært myyye vind den siste tiden as… Too much to handle!!

UKAS MEST SPISTE: 
Youplait yoghurt med viljesmak, blandet med cottage cheese, og toppet med bringebær, mandler, litt kanel og litt raspet mørk sjokolade. Goosh! Perfekt sunn og god hverdagskos, dessert, kveldsmat, frokost eller mellommåltid/ lunsj. Altså, NAM!

UKAS INNKJØP: 
Det tror jeg må være Adidas genseren jeg har på meg under her. Den har blitt mye brukt denne uka, og har absolutt blitt en favoritt i klesskapet! Passformen er utrolig fin og feminin, og rosafargen er såå søt og nydelig nå mot våren. Du kan kjøpe den hos Familiebutikken.com  ♥​
 

UKAS MEST INSPIRERENDE INSTA, BLOGG & YOUTUBER: 
Instagram: @tonjemnaess  //direkte link
Blogg: http://siljeokland.com/ //direkte link
Youtubekanal: Jon Olsson direkte link// (han filmer de fineste, sykeste, nydeligste klippene. Gir meg såå mye inspirasjon til og reise å oppleve verden.)

UKAS BESTE DAG: 
Det må være torsdagen tror jeg, for da hadde jeg en skikkelig “Marie dag”. Jeg våknet tidlig, spiste frokost og blogget, ble hentet av ei venninne, dro ut for å shoote litt bilder til diverse blogginnlegg og samarbeidspartnere, jobbet litt, dro på trening og gjennomførte en god legday, laget deilig kyllingwok til middag, og brukte resten av kvelden på å redigere bilder og slappe av. Litt rart og litt fint, hvordan en typisk “hverdag” kan bli ukas beste! Det skal ikke så mye til for å lage fine øyeblikk. 

AKKURAT NÅ: 
Akkurat nå ligger jeg å slapper av med Maia på fanget. Hun sover og jeg blogger – fin arbeidsfordeling? Resten av dagen skal brukes på å bli frisk, drikke ingefær te og spise vitaminer. Fin start på uka? Jeg startet på fjorårets sesong av Paradise Hotel i går, bare for å ha noe å se på i lengden. Haha sånn går det fort når man blir syk, si! Satser på at jeg er på beina igjen på onsdag, for da må jeg på jobb. 

God mandag ♥​♥​

3 kommentarer

3 thoughts on “UKA SOM GIKK

  1. Du jeg bare lurer på en ting, det er ikke ment som noe stygt eller no, har fulgt deg en stund nå og fulgt deg på inspojentene, men er det deler av ansiktet ditt som du ikke kan bevege ell no? Har det skjedd noe eller har du alltid vært sånn. Som sagt det er ikke ment som frekt eller no stygt, jeg bare lurer og det er dessverre ingen fin måte å spørre om det på «nettet» hvis du skjønner 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.