Treningsparter & ny kjøleskapsfavoritt

Categories Mat

God morgen, mine fine venner ♥  
 Jeg vet jeg sier det ofte, men jeg føler likevel ikke jeg kan si det ofte nok – tuuusen takk for at dere klikke dere inn her på bloggen min. Responsen fra dere, er det som gjør at jeg skriver innlegg på innlegg- og gidder å bruke tid på å ta bilder, redigere og poste. Dere er bezzzt! 

…Hva skjedde med denne uka- det er allerede torsdag liksom?! Det har vært mye jobb denne uka, noe som også fortsetter med jobbhelg på planen.
I går etter jobb, dro jeg på trening med ei venninne, og gjennomførte en skikkelig syrefest på bein-og rumpe. Økta ligger i siste post på instagram, til de av dere som vil teste den ut (anbefales til dere som vil teste psyken litt ekstra!!). Etter trening fikk jeg shinet leiligheten før jeg fikk besøk av lillesøster på kvelden. Vi laget middag sammen- verdens beste havrepizza, så på serier og hadde en skikkelig koselig kveld sammen.

Haha, idag er jeg så støl i beina at det gjør vondt å gå… MEN! Det er ingen stopper for dagens overkroppsøkt, right? Jeg har fri fra jobb, har sovet godt (og lenge!!), spist en god frokost, og skal straks gjøre meg klar for å gi kroppen min litt bevegelse. Jeg skal trene sammen med lillesøster, noe jeg gleder meg veldig til! Før hun dro i militæret trente vi mye sammen, men nå er det så altfor lenge siden sist. For min del, gjør en treningspartner så utrolig mye med følelsen, og opplevelsen av selve økta. For det første, får jeg den ekstra lille boosten jeg trenger for å yte max igjennom hele økta. Jeg må innrømme at konkurranseinstingtet slår litt inn. Haha, jeg skal da ikke være noe dårligere!? For det andre, går økta dobbelt så fort-  jeg klarer å være ordentlig tilstede i øyeblikket, koble ut og fokuserer på oppgaven. Tida flyr, rett og slett! Og sist mens ikke minst; man får vært sosial med noen man er glad i- samtidig som man får gjort noe bra for kropp og sinn. En skikkelig shoutout til alle treningspartnere der ute- takk for all motivasjon!! 



Så dere, over til det dette egentlig skulle handle om.. Haha, snakk om å bable da!! Noen som har smakt den nye SKYR luftig?? Altså, jeg bare ELSKER den. Jeg har ikke smakt den med mango ennå, men det skal jeg absolutt gjøre veldig veldig snart. Jeg pleier å toppe min med bær, nøtter eller noe annet digg- før jeg spiser den som en slags lunsj-dessert. Haha, det er ekte hverdagsglede det. I går spiste jeg et par lumper med egg, tomat, ost, salt og pepper (weird kombo iknow..), og hadde da denne skyren som “dessert”. Og gud så digg det var. No spons her i gården, bare ren anbefaling fra meg til dere. 

– vi blogges

1 kommentar

1 thought on “Treningsparter & ny kjøleskapsfavoritt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.