En vanlig morgen er mer enn godt nok.

Categories Tanker og meninger

Det er tirsdag. Tirsdag er en veldig fin dag – helt vanlig, men likevel helt unik. Jeg har hatt en vanlig morgen. Jeg har drukket varm kaffe. Jeg har spist varm grøt og hygget meg under et varmt ullteppe. Jeg lånte saue-tøflene til pappa idag. De er også varme. Jeg har snakket med familien min idag. Gitt og fått varme ord – ord som varmer hjertet. Det er kaldt ute, men varmt inne. Små, vanlige, varme gleder –  vi tar forgitt. Jeg har et vanlig liv. Det er det ikke alle som har. Gud så heldig jeg egentlig er.


” Waking up this morning, I smile. 24 brand new hours are before me. I vow to live fully in each moment, and to look at all beings with eyes of compassion. ”

– Vi blogges!

12 kommentarer

12 thoughts on “En vanlig morgen er mer enn godt nok.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.