Månedens skryt!

Categories Fast spalte: En hyllest til

Husker dere jeg startet en spalte på bloggen som jeg kaldte for “måndens skryt“? Selv om oktober forsvant litt og spalten rett og slett ble litt glemt, så har jeg bestemt meg for å ta det opp igjen litt sånn når jeg føler for det. Av og til føler jeg bare skikkelig for å rose, skryte og løfte mennesker som påvirker meg på en eller annen måte, inspirerer meg, eller som jeg rett og slett bare legger litt ekstra godt merke til og ser opp til. Denne gangen vil jeg gjerne skryte litt av skjønne Christine Kamphaug (adlink).
 

Christine skriver bloggen ichristinesunivers.blogg.no, hvor hun deler sin hverdag med stort fokus på trening og helse. Jeg startet å lese denne bloggen rett før hun skulle stille til bikinifitness nå i høst – og jeg sier bare wow, denne jenta er bare helt rå! Selvom jeg ikke har noen planer om å stille selv, syntes jeg reisen dit er utrolig interessant å følge med på. Kroppen presses til det ytterste og den dedikasjonen, viljestyrken og stå på viljen som kreves til en slik konkurranse, er imponerende nok i seg selv. Christine har virkelig gitt av seg selv, både på de gode dagene og på de vonde, og endte opp på en fantastisk 4 plass ved sin første konkurranse!! Rått, eller hva?

Etter konkurransen har jeg fortsatt å følge Christine, både på instagram, snapchat og bloggen. Denne jenta gir virkelig av seg selv, noe jeg syntes er super inspirerende og kult! På instagram deler hun treningsvideoer og bilder av gode øvelser med gode forklaringer, tips og triks for å gjennomføre dem på best mulig måte. Øvelsene hun deler, er øvelser som alle kan få til, noe som ofte motiverer og inspirerer meg til å prøve selv. Absolutt verdt å ta en titt her, om du trenger litt nytt på treningsplanen! Hun er også flink til å dele blogginnleggene sine på insta, noe som gjør det lettere og huske å klikke seg inn. På snapchat er det større fokus på mat, og man får et innblikk i både hverdags-vaner og cheatdays – en variasjon jeg elsker at hun fremmer veldig sterkt! Av denne jenta får du rett og slett litt av alt, og et realistisk syn på hvordan hverdagen fungerer. Livet er ikke en dans på roser hele tiden. Av og til er det lov til å spise sjokolade istedenfor spinat, og ligge i senga istedenfor å dra på trening. Det er bare menneskelig, og vi er bare mennesker. Christine virker som ei jente med mye energi, masse livsglede og en stor dose selvironi og humor – akkurat en slik person jeg blir inspirert og motivert av, og som fortjener en god dose skryt. Utrolig bra jobbet, Christine, fortsett med det du gjør – du er rå!




BILDER LÅNT AV;  http://ichristinesunivers.blogg.no/

 

12 kommentarer

12 thoughts on “Månedens skryt!

  1. Du er nyyyydelig! <3 TUSEN takk søte <3 Herregud jeg blir så rørt atte fy!

  2. Du er nyyyydelig! <3 TUSEN takk søte <3 Herregud jeg blir så rørt atte fy!

  3. Du er nyyyydelig! <3 TUSEN takk søte <3 Herregud jeg blir så rørt atte fy!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.