Ting som gjør meg glad

Categories Tanker og meninger


– Nykokt kaffe om morgenen –

– Cafèbesøk med gode venninner –

– Dype samtaler –

– Følelsen etter en ekstra god treningsøkt –

– Følelsen av å våkne etter en god natts søvn –

– Dager jeg har mye å gjøre –

– Tusle rundt med NRJ morgenshowet på øret  –

– Rolig kvelder –

– Helger på hytta –

– Ny favorittsang på repeat –

– Mestringsfølelse –

– Helg –

– Tanken på høsten –

– Å synge høyt i bilen –

– Min minste bestevenn, Maia –

– Kosetøy og tøfler –

– Fotografering og redigering –

 

– Et godt gjennomført blogginnlegg –

– Å glede meg til ting –

– Rødvin –

– Tradisjoner –

– Materalisme –

– Familietid –

– Kveldsmat, en kopp te og en god serie før sengetid –

– Lange gåturer –

– Motivasjonsbilder og quouts –

– Konsert med et stort glass øl i hånda –

– Å reise –

– En god sminkedag  –

– Skryt –

– Nydusjet i nytt sengetøy –

– Palmer og kaktuser –

– Lykkefølelse –
 

12 kommentarer

12 thoughts on “Ting som gjør meg glad

  1. Wææ, elsket dette innlegget! 😃 Mye av det samme som deg, gjør meg også glad! 😊

  2. Wææ, elsket dette innlegget! 😃 Mye av det samme som deg, gjør meg også glad! 😊

  3. Wææ, elsket dette innlegget! 😃 Mye av det samme som deg, gjør meg også glad! 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.