Mine hudsminke favoritter

Categories Skjønnhet

Det er søndag og tid for en liten produktanbefaling på bloggen! Det er lenge siden jeg har skrevet om noe annet enn mat, kaffe og trening, så idag følte jeg virkelig det var på tide med en liten update på den litt mer materalistiske fronten. Med tanke på at jeg har fått et par nye favoritter siden sist, spesielt iforhold til baseprodukter, tenkte jeg å vise dere hvilke produkter jeg bruker (nesten) daglig når jeg sminker huden min – enjoy!

1. Jeg starter med conceler fra LA Girl. Denne fikk jeg anbefalt på bloggen til Anniken, og har den siste måneden blitt en stor favoritt i sminkemappa. Den er lett å påføre, gir en utrolig fin farge og sitter godt på. Denne påfører jeg under øyne, hake, rundt nesa og mellom øynene.
2. Deretter påfører jeg foundation fra Esteè Lauder. Denne har jeg anbefalt før og kommer sannsynligvis aldri til å bytte ut. Den har full dekkevne og sitter utrolig godt på. Den er litt tykk, men gir akkurat det resultatet jeg ønsker. Litt dyr, men absolutt verdt hver krone! Denne påfører jeg i “resten” av annsiktet.
3. Contouring. Her bruker jeg Time Balm i den nest- mørkeste fargen. Jeg bruker foundationkost og markerer kinnbena, øverste delen av pannen og nedeste delen av haken.
4. Mineralpudder. Her bruker jeg fortsatt pudder fra Artdeco. Dette gir god dekkevne og et fint resultat. Pudderet bruker jeg for å feste basen til huden.
5. Til slutt bruker jeg Finishing Powder fra NYX for å avslutte og sørge for at sminken sitter hele dagen. Dette pudderet gjør også huden matt og fin, noe som er viktig for meg som lett sliter med shiny og fet hud.
6. Idadora mattifying powder bruker jeg helt til slutt og igjennom hele dagen for å matte hvis huden blit for shiny. Dette pudderet er en reddende engel å ha i veska på byen!! Når du er ute å mister alle hemninger på dansegulvet, er det lett å bli varm og svett i annsiktet – da er det bare å ta en tur på toalettet, dra dette lille underverket opp fra veska og vips! Huden blir matt og fin igjen og du kan fortsette kvelden 😉



1. Estèe Lauder Double Wear Foundation – Kicks 2. LA Girl Pro Conceal – Ebay 3. NYX Finishing Powder – H&M 4. Isadora mattifying powder – Vita 5. Artdeco mineralpudder- Vita 6. TimeBalm Foundation – Makestyle.no

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Q: Har du noen av de samme favorittene?

8 kommentarer

8 thoughts on “Mine hudsminke favoritter

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.