Drittdager trengs de også!!

Categories Hverdagen

Igår var en skikkelig dårlig dag. Jeg måtte tvinge meg selv på trening, gjennomførte 1 sett på magen og 7 min på mølla, før jeg pakket baggen og dro hjem igjen. Da jeg kom hjem, tok jeg meg en is, spiste opp hele kjøleskapet og halve fryseboksen, og så på serie resten av kvelden.. Huff, jeg sovnet med verdens dårligste følelse i kroppen og sov generelt dårlig hele natta.. Jepp, dager som denne skjer alle og det må vi rett og slett bare godta. Jeg tror faktisk man trenger slike dager, og uansett hvor vondt og ekkelt det føles der og da – innser du dagen etter, at du egentlig hadde litt godt av det. Idag våknet jeg nemlig med ny motivasjon, masse energi, stå på-vilje og ikke minst lyst, til å “tilbake” til den livsstilen jeg trives aller best med. Neste gang du føler alt går i vasken og det eneste du klarer å tenke på er is og sjokolade – spis is og sjokolade!! Så lenge dèt ikke er livsstilen din, men kun et unntak du gjør iblandt, er det veldig lov. For etterpå, vil du nemlig huske hvorfor utskeielser er utskeielser og livsstil er livsstil.

   

Nå skal jeg på trening, så vi blogges senere! Ha en fin kveld videre og husk å kos dere litt`a!

8 kommentarer

8 thoughts on “Drittdager trengs de også!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.