Idag har jeg…

Categories Hverdagen

1. Startet dagen med lang frokost, litt bloggjobb, og mange kopper kaffe.

 

2. Pakket baggen, satte meg på bussen til byen for å spise lunsj hos Ida.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3. Vi laget deilig speltlumpe-pizza med guacamole og mager kesam.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4. Etter en koselig catch-up med besteste Ida, gikk turen videre på
trening for å gjennomføre dagens treningsøkt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

5. Nå er jeg hjemme igjen, sliten og trøtt etter en lang og fin dag.
Maia sover på fanget, jeg har nettopp spist litt kveldsmat, kokt en kopp te og merker at øynene
snart lukkes for natta. Håper alle har hatt en nydelig torsdag, legg gjerne igjen en kommentar
og fortell meg hva du har gjort!


 

8 kommentarer

8 thoughts on “Idag har jeg…

  1. Så mye fint du har gjort 😊 (Har forresten en giveaway konkurranse på min blogg nå, der du kan vinne finne premier. Bli gjerne med)

  2. Så mye fint du har gjort 😊 (Har forresten en giveaway konkurranse på min blogg nå, der du kan vinne finne premier. Bli gjerne med)

  3. Så mye fint du har gjort 😊 (Har forresten en giveaway konkurranse på min blogg nå, der du kan vinne finne premier. Bli gjerne med)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.