Verdens beste foundation!

Categories Skjønnhet

Det er torsdag, 1 dag igjen til Palmesus og sola skinner. Hva er vell bedre enn å starte denne fine dagen med en liten sminkeanbefaling?
Estèe Lauder Double Wear Foundation – magi på flaske. Denne vakre lille flasken inneholder min absolutt favorittfoundation of all time! Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare med ord hvor bra denne foundation faktisk er. For min del er det dekk-evnen jeg setter høyest krav til, noe denne flasken virkelig oppfyller på alle mulige måter. Den har full dekk-evne, samtidig som den sitter godt og ikke føles altfor tung på huden. Den finnes i uttallige hudtoner og passer uansett årstid, hundtype og underlag. Du må rett og slett bare prøve den ut for å forstå hvor bra den faktisk er. Jeg har testet ekstremt mange foundations, både dyre og billigere merker, men vender ALLTID tilbake til denne. Flasken ligger på 415 kr og kan kjøpes på Kicks. Tro meg – det er verdt prisen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with c1 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with c1 presetOLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with c1 preset
OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with c1 preset

Q: Har du en favorittfoundation? Eller har du kanskje testet denne?
 

13 kommentarer

13 thoughts on “Verdens beste foundation!

  1. På sommeren liker jeg BB cream som ser mer naturlig ut og ikke dekker for mye 🙂 Ikke testet denne, sikkert knallbra 😀

  2. På sommeren liker jeg BB cream som ser mer naturlig ut og ikke dekker for mye 😊 Ikke testet denne, sikkert knallbra 😃

  3. På sommeren liker jeg BB cream som ser mer naturlig ut og ikke dekker for mye 😊 Ikke testet denne, sikkert knallbra 😃

  4. På sommeren liker jeg BB cream som ser mer naturlig ut og ikke dekker for mye 😊 Ikke testet denne, sikkert knallbra 😃

  5. Prøvd den, men ikke helt fornøyd da den tørker ut på huden :/ så er den vell testet på dyr? Noe som jeg prøver å unngå 🙂 Enig at den dekker bra, så absolutt! Skjuler alt ved huden. Fin blogg forresten 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.