Vlogg: Ferie, Fullkroppsøkt & Peptalk

Categories Videoblogg
Ahh.. Det er søndag, hviledag, og jeg har nettopp kommet hjem fra ei perfekt helg på hytta. Jeg har såvidt vært på telefonen hele helga, bortsett fra når jeg har brukt kameraet til å ta bilder av øyeblikk jeg vil huske for alltid. Leilighetsjakt, Finn.no, flyttekaos, jobb, sosiale medier, og tanker som stresser hodet- ble satt på pause fredag før vi satte oss i bilen. Gud så deilig det har vært. En liten ferie fra alt! Shit så undervurdert det er. Helga har gått så altfor fort, men sånn er det vell når man bruker den med gode venner, sover lenge, spiser sene lange gode frokoster, drar på fisketur, spiser middag klokka 23, og spiller spill til langt på natt. Ei helg fylt med masse deilig mat, fine mennesker, og mange mange fine øyeblikk. Perfekt. 
 
Imorgen er det mandag igjen, ny uke, og akkurat 1 uke til første skoledag. Jeg dør. Som dere sikkert skjønner, kommer uka til å bli full av ting å gjøre!, resten av søndagskvelden skal brukes på total avslapning, hvilepuls og oppladning av kropp og sjel. Jeg kommer tilbake til dere imorgen, med litt bedre oppdatering. I mellomtiden kan dere kose dere med en liten feelgood vlogg jeg satte sammen til dere, før jeg reiste på hytta. Håper dere liker den – vi bloggeees < 3 

Trykk på bildet for å komme til videoen.
Husk å skru på HD for full kvalitet! 

 

 


Q: Hva syntes dere om vloggen? Noe jeg skal fortsette med?

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.