Dårlige treningsøkter & dagens antrekk!

Categories Mote

Hei dere! Hvordan har dagen deres vært? ♥​ 
Jeg lovte meg selv å publisere et innlegg hver dag denne uka, og det har jeg søren meg tenkt å klare. Jeg er nok litt “streng” med meg selv når det kommer til kvaliteten her inne, men samtidig vil jeg jo være mulig å relatere til, så here you go – dette var det jeg klarte å få til idag, og sånn er det bare av og til. 

Dagen idag har vært veldig rolig, og har egentlig gått litt i slow motion føler jeg. Jeg dro på trening på morgenen idag og gledet meg til ei god økt, men kjente fort at kroppen ikke er helt tilbake i seg selv etter influensaen ennå, og måtte rett og slett bare godta nederlag… Men, selvom kroppen ikke klarer å løfte vekter helt ennå, kan jeg likevell gi den litt hverdagsaktivitet, right? Haha, jeg gir ikke opp så lett skjønner dere! Det hele endte med en rolig, deilig og fin gåtur med Treningspodden på øret. Dette er så utrolig undervurdert, og er faktisk også et av punktene på “ukas små mål”- lista som jeg fortalte dere om i går. Å gå ute i frisk luft, med musikk eller en inspirerende podcast på øret, gir meg veldig veldig mye. Et perfekt lite avbrekk fra “livet som skjer” liksom. Noen andre som føler det? Apropos Treningspodden, anbefaler jeg ALLE å høre denne ukas episode som kom ut i går – utrolig lærerikt og viktig tema! 

Random, meningsløst og tullete innlegg egentlig.. Og bare for å toppe det hele – her har dere dagens antrekk. 

Genser fra NELLY – Joggers fra Sheinside – iPhone deksel fra Ideal Of Sweden 

Q: Hvordan har din dag vært? Fortell!!

4 kommentarer

4 thoughts on “Dårlige treningsøkter & dagens antrekk!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.