En fin desemberlørdag!

Categories Hverdagen

 – Andre søndag i advent – 
God morgen, mine venner! Har dere det fint? Jeg håper dere nyter desember måned, så dere har masse fint å tenke tilbake på når det nye året starter – det er mitt mål i år. Idag er det søndag, andre søndag i advent allerede!? Jeg har allerede vært våken en liten stund, spist frokosten min og drukket kaffen, mens “frelses armeens julegryte” surrer og går på tv-skjermen. Elsker sånn julesang-programmer, folk er så flinke!! Ellers, tenkte jeg faktisk å ta meg en liten tur på trening nå straks, før jeg skal videre på jobb resten av dagen. Til tirsdag har jeg siste eksamen, så etter det har jeg faktisk juleferie!! Da er det ro, julekos og familietid som står i fokus – det blir så godt. 

Såå før jeg løper ut døra, ville jeg egentlig bare dele noen koselige bilder fra gårsdagen med dere. Etter jobb, dro jeg rett til ei venninne for en skikkelig “julekveld”. Vi spiste risgrøt, laget pepperkakehus (utseendet på dem kan jo diskuteres..ehe), så på The Voice-finalen og koste oss med goddis og julebrus! Slike lørdagskvelder er virkelig det beste jeg vet – en perfekt lørdag i mine øyne. Håper dere har hatt en like fin helg som meg, så gjerne fortell meg hva du har gjort – alltid hyggelig å lese hva dere bruker desember på. Vi snakkes  



Bedre lykke neste år, si!  hahaha #sjarmerende 

 


Q: Har du gjort noe koselig i helgen? 

2 kommentarer

2 thoughts on “En fin desemberlørdag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.