Min måte å romantisere høsten på

Categories Mat

God morgen fra sengekanten. Klokka er 08.37, det er lørdag, sola skinner og lufta er skarp – sånn skarp bare høsten kan gjøre den. Det merkes at høsten nærmer seg, og jeg liker det litt. Kanskje denne høsten ikke blir så ille likevell? Jeg skal hvertfall gjøre mitt for å like den. Jeg har funnet ut at cafèbesøk er min måte å romatisere høsten på i år. Det er noe romantisk og fint ved og sitte på cafè å lese, drikke kaffe og følge med på menneskene utenfor. Jeg elsker det – det er skikkelig min ting.

Til tross for at høsten startet igår, var det solskinn og ganske varmt her i Kristiansand. Det er alltid stille før stormen, sant? Jeg var ute å gikk en tur i byen, og fikk beveget meg litt uten å føle jeg skulle falle i bakken. Det var så fint å endelig føle et hint av overskudd igjen – virkelig. Jeg sendte en melding til ei venninne og spurte om hun tilfeldigvis var hjemme og ville ta en kaffe, og det ville hun. Plutselig satt vi ute å drakk kaffe og spiste brødskive med egg. Spontant og veldig veldig koselig. Bare en liten catch-up for ro i sjela og ny energi.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with m3 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with b5 preset

I går kveld var jeg i bursdag til min beste venninne Andrea som fylte 22 år. Det var såå koselig, og jeg er så glad for at jeg fikk være der å feire henne. Hun fortjener virkelig all kjærlighet og oppmerksomhet i verden, for den jenta er helt unik for meg. Vi trenger hverandre, og hun forstår meg på et nivå som ikke mange andre gjør. Slike vennskap er mer verdt enn noe. Takk for en fin kveld Andrea, jeg håper alle dine ønsker gikk i oppfyllelse. Og igjen, gratulerer med dagen!

Idag er planen å lese pensum, og dra hjem til foreldrene mine en tur. Jeg savner både dem og min lille Maia, så merker det er på tide med Vigebotur igjen. Men først, må jeg lese. Hva er dine lørdagsplaner? Legg igjen en kommentar og fortell meg!

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Min måte å romantisere høsten på

  1. sykt fin du er!! men lurer på en ting.. mener det ikke frekt og du trenger ikke å svare men hvorfor er smilet ditt litt skjevt? unnskyld hvis det er frekt…
    håper du får en fin dag <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.