UKEN SOM GIKK;

Categories Hverdagen
UKENS TANKE:
Å sette seg mål, lage en plan og gjennomføre den. Jeg er som sagt veldig spontan og kan fort gjøre ting uten å tenke meg om. Dette kan fort ende med masse halvveis gjennomførte prosjekter og følelsen av å ikke få ting ordentlig til. Dette er noe jeg har blitt mer og mer klar over med meg selv, og prøver å jobbe med. Jeg har gjort mye rart de siste årene, og selvom jeg har lært sjukt mye, har jeg liksom ikke fysisk sett fått så mye igjen for det. Det er ikke før nå, det siste halve året, at jeg har funnet ut hva jeg vil gjøre, sånn iforhold til jobb, skole osv. Jeg føler meg mer sikker enn noen gang på veien jeg vil gå, hva jeg vil jobbe med, hva jeg brenner for, og hvem jeg er. Jeg har mange planer fremover, og har endelig funnet ut hvordan jeg skal gjøre alt for å oppnå de målene jeg har satt meg. Jeg gleder meg til å dele alt med dere, men jeg vil være helt sikker på alt først. Åh, dette er en god følelse jeg ikke har hatt på lang lang tid!

UKENS OPPTUR:
Okei det må jo bare bli Sverigeturen på mandag! Nå har jeg snakket mye om den turen, så legger bare ved et bilde og tenker tilbake på en perfekt mandag

UKENS NEDTUR:
!!Be prepared: mobilen min. Altså her må jeg faktisk bare få ut litt frustrasjon. Greia er at mobilen min har vært ødelagt ei god stund før jeg leverte den inn. Lade-hullet (?) har ikke funket, og jeg har ikke fått kontakt, kunnet lade/overføre bilder, da jeg har koblet mobilen til PC`en. Dum som et brød, har jeg ikke gjort noe med det, da jeg viste at jeg sannsynligvis måtte være uten telefon om jeg gikk for å fikse det (noe som er det absolutt værste som kan skje i mitt liv)… , da jeg var i Sverige, klarte jeg å miste hele telefonen mellom sprekken, UNDER et av kjøleskapene (sånn går det når man har hendene fulle av Kvarg..), og fikk den faktisk nesten ikke opp igjen!! Da jeg omsider fikk den opp, var det kommet en bulk i den øvre volum-knappen, og den satt bom fast. Hvor irriterende??!! Jeg innså jo fort at jeg bare måtte få levert den inn til reparasjon, og fikk da selvfølgelig et helvette av en lånemobil i retur. Vi er ikke venner, for å si det sånn. Uansett, poenget med denne historien, og det mest irriterende med alt dette er: Siden jeg ventet med å levere inn telefonen til jeg fikk “ytre skader” på den, går det ikke lengre på garantien.. Jeg har forsikring, men må jo likevell betale en unødvendig sum penger OG være uten telefon!! Akkurat som ikke det var mer enn nok straff å måtte leve med den lånetelefonen, liksom?? Så ja, beklager crazy rage – humøret kommer nok tilbake når jeg kan hente telefonen min igjen. Om jeg er gal? Tror det..

UKENS CRAVINGS:
Propud. Etter jeg kom hjem fra Sverige, har jeg spist så sjukt mye Propud at det skulle ikke vært lov en gang.. Det er såå digg, og ikke minst lett å ta med seg på jobb, i treningsbaggen og på farten når tiden ikke strekker helt til! I tillegg kan man variere så sykt med innhold, topping, og hva man bruker den til. På lørdag foreksempel, lagde jeg proteinis med frossen propud, frossen banan og sjokolade-proteinpulver – og HER-RE-GUD så godt det var!! Altså, jeg har faktisk aldri smakt en så god is før i hele mitt liv. Jeg ble ordentlig overrasket over resultatet, og skal absolutt ta bilde av det og vise dere neste gang jeg lager det.

UKENS MUSIKKFAVORITT:
Hello – Isaiah // Welcome to my life – Chris Brown // Jameson – Jay Sean // All your friends – Sophie Elise
 

UKENS ØYEBLIKK:
Er det lov å si hele helga hjemme..? Det var helt fantastisk fint vær hjemme i helga, og jeg fikk vært mye ute og solt meg! På lørdag fikk jeg også koselig besøk, og vi brukte hele dagen på brygga. På søndag kom mamma og pappa hjem, og jeg fikk brukt kvelden med dem før jeg tok turen til leiligheten igjen. Perfekt helg, indre ro, lykke og mange fine øyeblikk

Processed with VSCO with b5 preset

Processed with VSCO with b5 preset

AKKURAT NÅ:
Akkurat nå sitter jeg i senga og drikker opp resten av kaffekoppen, mens tv2 nyhetskanalen surrer på skjermen.. Verden er så trist, jeg må bytte kanal. Akkurat som det hjelper..? Jeg tenker å poste dette innlegget og gjøre meg klar til trening! Jeg har ny treningsplan, noe jeg skal fortelle dere mer om senere. Resten av dagen/kvelden skal brukes på jobb – GO GO GO!

1 kommentar

1 thought on “UKEN SOM GIKK;

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.