Rabattkode på DESENIO

Categories Mote

Som de fleste av dere vet, har jeg fått meg en liten hybel i sentrum av Kristiansand. Jeg bor her når jeg jobber mye, som nå i sommer, og kommer garantert til å bo her utover høsten også. For at jeg skal trives og klare å være et sted, må jeg føle meg hjemme. Jeg trenger å få en god følelse når jeg kommer inn døra etter jobb, jeg trenger at jeg kan slappe av og finne en ro jeg ikke finner andre steder enn hjemme.

Hybelen min er ikke stor, men guud så søt den er! Jeg begynner virkelig å føle meg hjemme her, og den roen jeg snakket om – kjenner jeg mer og mer på. Selvom jeg har gjort det meste selv, har jeg likevell fått god hjelp av blandt annet Desenio. Noen andre enn meg som har vært innom nettsiden deres og drømt meg helt bort..? Gud så mye vakkert da! For de som ikke har vært innom, er Desenio en nettside hvor du kan kjøpe plakater i uendelige farger og fasonger, med de vakreste motiver, rammer, tekster, you name it.. Plakatene er en perfekt måte å freshe opp hjemmet ditt på, skape den gode hjemme-følelsen, inspirere, motivere og rett og slett gjøre rommet litt mer personlig. Du finner garantert noe du liker, og noe som gjenspeiler deg og din personlighet. Prisene er varierende, for her kan du finne bilder fra kjente kunstnere og fotografer også! Jeg har satt sammen bilder som gjenspeiler meg, gir meg noe, inspirerer meg – eller som rett og slett bare traff meg på en eller annen måte. Kjøper du bilder mellom 18-20 juli, har jeg vært så heldig å få dele ut en rabattkode til dere også! Da får du nemlig hele 25% rabatt på kjøpet ditt! Rabattkoden ligger lengre nede i innlegget, og det gjør også link til plakatene. Klikk deg inn, drøm deg bort og la deg inspirere.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Koden “MARIEDA” gir 25% rabatt hos Desenio fra 18 – 20 juli. (gjelder bare posters, ikke handpicked/rammer)

. . .
FLERE PLAKATER OG KATEGORIER
HER (adlink)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with b1 preset
. . .
FOTOKUNST HER (adlink)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with x1 preset
// Sponset innlegg

Q:Hva syntes du om veggene mine?
 

7 kommentarer

7 thoughts on “Rabattkode på DESENIO

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.