Viktig for sjela

Categories Hverdagen

Ahh, dager som denne. Sjela trenger dem.
Formen var ikke helt på topp igår, så jeg bestemte meg for å dra hjem til familien å slappe av der i det fine været. Når sola skinner, det er varmt og sørlandet viser seg fra sin beste side, er det ingen andre steder i hele verden jeg heller vil være enn hjemme. Kanskje ikke så rart, når jeg er så heldig og ha vokst opp 5 m fra sjøen, og har fri tilgang på båt og brygge..? Fikk lurt inn en liten snikskryt der ja, fornøyd med den, si 🙂 🙂 Gårsdagen ble hvertfall brukt på soling, musikk, bok, mat og ro. Nå, i dette øyeblikk, ligger jeg ute på terrassen, klar for å hitte solstolen og suge til meg litt D-vitaminer (liker å tenke på det på den måten). Senere blir det besøk, båttur, fisking og grillmat. Ahh, jeg lever for sommeren. Btw blitt helt upsessed med John Mayer i det siste.
Vakkert – skikkelig skikkelig vakkert.

… og i et par minutter, med “Free Fallin`- John Mayer” på øret, er alt veldig veldig fint.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with b5 preset

Q: Noe spesielt dere vil jeg skal blogge om? Legg igjen en kommentar!!

2 kommentarer

2 thoughts on “Viktig for sjela

  1. Hvordan du startet å trene styrke/fant øvelser. Brukte du pt? Hva slags program brukte du for å gå ned i vekt med styrke? 🙂 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.