Morgenrituale

Categories Hverdagen

God morgen, fine dere. Har dere det fint? Det håper jeg.
Det er tidlig på morgenen og byen sover fortsatt. A-mennesket i meg var likevell klar for dagen 06.30, så da var det bare og komme seg opp å sette på kaffen, koke havregrøt, vente på Dr.Phil og nyte stille morgentimer. Livsviktig morgenrituale, og helt avgjørende for å klare dagen som kommer. Jeg skal bare ha en kopp kaffe til nå, så tror jeg jeg begynner å bli klar for alt og alle.

Som jeg skrev igår, vil jeg bruke kameraet mer – og det har jeg tenkt å gjøre noe med allerede nå. Dagen er ganske full allerede, men siden jeg har et par timer nå på morgenkvisten, skal jeg dra med meg kameraet ut på en liten tur. Sola er også tidlig oppe idag, så tenker å nyte den litt før den forsvinner. Senere idag blir det trening, jobb og hjem til familien. Hverdagslykke.

1 kommentar

1 thought on “Morgenrituale

  1. Høres ut som et bra ritual. Jeg gjorde unna noen oppgaver; male toppbordet på rekkverket på verandaen, vaske badet og rydde ut av oppvaskmaskina og vaske grillrister, før jeg lagde meg frokost. Blir trening på meg idag også. Lag en flott dag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.