Nytt treningsprogram!

Categories Trening/helse

Okei først: noen andre enn meg som syntes det var i overkant varmt i natt..? Jeg sovnet ikke før i 2 tiden, med vinduet på vidt gap og dyna på gulvet. Enten er det overgangsalderen som melder seg litt for tidlig, eller så skjedde det bare noe veldig rart med været.. Satser for all del på det sistnevnte! Anyway, til tross for dårlig nattesøvn, spratt jeg opp av senga på morgenen idag og var såå klar for ny uke. Overskudd på morgenkvisten er en av de tingene jeg er veldig glad jeg har fått tildelt – det setter jo tross alt standarden for dagen! På planen idag står ukas første treningsøkt, etterfulgt av jobb ikveld. Jeg gleder meg allerede til å komme igang og fortsette å jobbe med det nye programmet mitt. Målet er å bli sterkere, utfordre meg selv å øke sakte men sikkert i de fleste øvelser – inkludert bein/rumpe! Jeg startet på programmet forrige uke, og har vært støl i hele kroppen på en helt ny måte den siste uka – verdens deiligste smerte, haha! Nå er det bare å jobbe på og nyte veien til målet.
– GOD MANDAG, FOLKENS!


. . .
GET OUT OF YOUR HEAD AND GO HAVE FUN!

Q: HVA ER DINE PLANER FOR DAGEN?

2 kommentarer

2 thoughts on “Nytt treningsprogram!

  1. Så flink du er! Skulle ønske jeg også klarte å komme meg på treningssenteret.. Jeg fikk ikke sove fordi det var for kaldt i natt.. Ha en fin mandag 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.