Ukens mål;

Categories Hverdagen

Mandag er den perfekte dagen å sette seg nye mål, ikke bare for den kommende uka, men generelle mål man kanskje har tenkt på lenge men ikke fått gjort noe med. Det er viktig å huske på at du har alt som trengs for å nå akkurat de målene du ønsker, men det krever også at du gir alt du har! Uansett hva du har gjort, eventuelt ikke gjort tidligere – kan du starte idag, jobbe målrettet og nå målet. Tenk for et hav av muligheter du har da! Egentlig en ganske kul tanke, eller hva? Jeg tror virkelig på at alle som jobber hardt nok, kan få oppfylt drømmene sine – uansett hva de er.

Den siste tiden, da jeg har forstått mer hva og hvor jeg vil, har det også vært lettere å jobbe målrettet. Alle kan ikke være like gode i alt, og jeg har lært at det nærmest er umulig å yte 100% på alle plan i livet. “Flink pike” kan ødelegge veien til målet og slite deg helt ut før du er halveis. Fokusser på det som gjør deg glad, jobb for det du brenner for, og nyt veien dit! Husk: når du forelsker deg i veien til målet, blir resultatene bare et pluss.
Det viktigste er å trives i hverdagen, ha gode mennesker rundt deg som drar deg opp og frem, være glad i seg selv og sette pris på det du har.


Her er ukens mål:

Fortsette den fine hverdagen jeg har hatt de siste ukene.

La fokuset ligge på styrketrening.

Fokuserer mer på bloggen!

Fortsette “fruktfesten” jeg har holdt gående med å få i meg masse masse frukt!

Sette av tid til venner, familie og meg selv!

Være like flink på mellommåltider som forrige uke!

Ha overskudd og glede i hver treningsøkt!

Bli sterkere.

Smile til fremmede og gi komplimenter til de som fortjener det!

Få til et par turer før/etter jobb!

Gjøre det bra på jobb!

Nyte sola og sette pris på hverdagen!
 


Q: Hva er dine mål for den kommende uken?

8 kommentarer

8 thoughts on “Ukens mål;

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.