Gårskvelden (?)

Categories Hverdagen

– WHAT YOU DO TODAY IS IMPORTANT, BECAUSE YOU ARE EXCHANGING A DAY OF YOUR LIFE FOR IT.
Heii og god morgen, mine venner! Først må jeg bare si at det var utrolig gøy å se at så mange var innom bloggen igår, spesielt siden det var så utrolig lenge siden jeg hadde lagt ut noe! Dere hadde altså ikke glemt meg, noe som er veldig gøy å se. Alarmen min gikk 07.25 idag tidlig, og ting har gått i ett siden da. Jeg har spist deilig hotel-frokost, vært ute å gått i gatene, fikset og ordnet og har rett og slett ikke fått satt meg ned for å blogge til dere, før nå. Gårsdagen gikk i ett fra start til slutt, og midt i mellom alt fikk jeg til og med truffet to gode venner fra BI, som jeg ikke hadde sett siden jeg flyttet – såå koselig! Etter en lang dag, var det ubeskrivelig deilig å dra tilbake på hotelrommet og bare slappe av. Jeg bestilte med meg sushi opp på rommet, satt meg til rette i senga, og satte på gårsdagens episode av Farmen. Haha, så typisk meg… Bonde i byen si!

…Men, nå må jeg sjekke ut, for så å ut i kulda igjen (jepp, det er seriøst sjukt kaldt her!!!). Jeg reiser som sagt hjemover igjen i ettermiddag, så jeg får oppdatere dere når jeg setter meg på bussen. Det er jo tross alt 5 timer på rompa… Frem til da, håper jeg alle får en nydelig torsdag – vi blogges!

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Gårskvelden (?)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.