Dagen i Oslo!

Categories Hverdagen


 
 H  O  T  E  L  M  O  R  G  E  N

Ahh, da var jeg hjemme etter en kort, men veldig fin og innholdsrik visitt i hovedstaden. Jeg kom med bussen til Kristiansand 02.30 i natt, noe som er ganske unormalt og rart for ei som vanligvis lever det gode liv som A-menneske.. Jeg har litt sånn hangover-følelse idag faktisk, men den har jeg bestemt meg for å overse og sette igang med dagen – slappe av kan jeg gjøre ikveld, right?

Dagene i Oslo var veldig fine. Jeg endte opp med å haste-reise inn, onsdagkveld etter jobb. Jeg sjekket inn på hotellet og sovnet ganske raskt! Jeg startet dagen tidlig neste morgen, med en deilig hotel-frokost, før jeg dro videre til timen jeg hadde på sykehuset. Da det nødvendige var unnagjort, pakket jeg baggen, sjekket ut og trikket nedover til sentrum for det litt mindre nødvendige. Jeg fikk unnagjort litt bloggarbeid, gjennomført et par avtaler og avsluttet dagen med en koselig middagsdate med min skjønne Oslo-venninne Astrid. Altså, når det er 3 mnd siden siste update, er det mye å ta igjen! Etter en sjukt lang dag, sa jeg hade til Astrid og Oslo for denne gang, og satte meg på bussen tilbake til Sørlandet igjen – for i morgen er det på med finstasen og tid for bryllup!



Oslo er virkelig min hjerteby og selvom jeg har det veldig fint her hjemme akkurat nå, gleder jeg meg veldig til å flytte tilbake igjen når den tid kommer. Anyway, nå må jeg hive meg rundt, komme meg på trening og fikse de siste tingene til morgendagen. Vi blogges, babes!!

Q: Storby eller lite tettsted? Hvor trives du best?

12 kommentarer

12 thoughts on “Dagen i Oslo!

  1. Lite tettsted eller liten by, uten tvil <3 Storby blir for masete og bråkete for meg 😀

  2. Begge plasser. trives nok best med og bo i ett tettsted, men elsker og besøke storbyer 😊

  3. Begge plasser. trives nok best med og bo i ett tettsted, men elsker og besøke storbyer 😊

  4. Begge plasser. trives nok best med og bo i ett tettsted, men elsker og besøke storbyer 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.