UKEN SOM GIKK…

Categories Fast spalte: En hyllest til

UKENS HØYDEPUNKT:
Det har faktisk vært utrolig mange hødepunkter denne uka, men hvis jeg må velge et, blir det feiringen av Adine på lørdag. Adine hadde invitert både gamle og nye venninner til et skikkelig jente-vors hjemme hos seg. Utrolig koselig kveld med god mat og supersøte jenter! Gratulerer så mye med dagen igår, Adine – jeg håper du hadde en fantastisk kveld♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS NEDTUR:
Denne ukas nedtur, skjedde igår på trening… Jeg skulle fullføre siste settet på skuldre og tenkte å tøye grensene litt å kjøre et par ekstra repetisjoner med max tyngde på siste settet. Det skulle jeg kanskje ikke gjort, for plutselig, midt i siste repetisjon, var det akkurat som den ene armen min bare knakk sammen og holdt på å gå ut av ledd!! Jeg ble livredd, satte meg ned og turte nesten ikke se på armen min. Jeg var helt sikker på at den var gått ut av ledd. Heldigvis gikk det fint og jeg kunne bevege armen igjen, men gud for en ekkel følelse!! Armen er fortsatt vond, så tror jeg skal vente litt med å maxe igjen, for å si det sånn…

UKENS LATTERKRAMPE:
Her kan jeg jo ikke nevne noe annet enn onsdagens date med de to morsomste menneskene på jord. Når vi tre henger sammen, gjør vi faktisk ikke noe annet enn å le. Disse to får meg alltid i godt humør, noe jeg setter veldig stor pris på. Takk for ukens morsomste dag – den trengte jeg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS MEST SPILTE:
Gunerius – Karpe Diem
Treat you better – Boyce Avenue
Start – John Legend

UKENS BESTE MÅLTID:
Lunsjdaten med Ida, var det første som poppet opp i hodet mitt her. Ahh, speltlumpepizza er jo det beste på denne jord – spesielt når du spiser den sammen med gode venninner!

UKENS TANKE:
Forrige ukes tanke om å ikke tenke så mye, var vanskeligere enn jeg trodde… Jenter tenker mye, sånn er det vist bare! Denne uken har jeg tenkt mye på hva som gjør meg glad i hverdagen, altså de små tingene som gir meg energi og motivasjon til å fullføre en såkaldt “kjedelig” dag. Jeg har kommet frem til at trening faktisk er en av de største hverdagsgledene i mitt liv for tiden. Det høres kanskje rart ut, men på treningsenteret kobler jeg helt av, jeg mestrer noe, og jeg føler en ubeskrivelig glede i hele kroppen, hver gang jeg går ut døra og har gjennomført. Jeg har lært såå mye, men har fortsatt såå mye å lære. For mange av dere, høres det kanskje bare dumt og rart ut, men for meg, gir det såå mye mer mening enn dere aner. Amen!
 


Q: Hvordan har din uke vært? Hva var det beste som skjedde?

8 kommentarer

8 thoughts on “UKEN SOM GIKK…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.