Tur er alltid en god idè!

Categories Hverdagen

SATURDAYS:

Siden været var så fint igår, bestemte meg og lillesøster oss for å starte lørdagen med en tur. Vi tok med oss Maia, kjøpte litt snax og kjørte avsted til ei veldig fin løype i Mandal. Det finnes faktisk ikke noen bedre start på dagen, enn en deilig tur i fine omgivelser- også med strålende sol da! Da vi kom hjem fra turen, laget vi deilig kyllingsalat til lunsj, før jeg gjorde meg klar for bursdagsvors på kvelden. Perfekt lørdag etter min mening!

 
…tur er alltid en god idè!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Q: Hvordan var din lørdag?

12 kommentarer

12 thoughts on “Tur er alltid en god idè!

  1. Så koselig å kunne ta seg en sånn tur sammen 🙂 Mange fine bilder også, og likte spesielt de som er tatt inni drivhuset hvor det er så masse grønt. Håper du har hatt en superhelg, så ønsker jeg deg en kjempefin dag! (Har forresten spørsmålsrunde gående på bloggen min.)

  2. Så koselig å kunne ta seg en sånn tur sammen 😊 Mange fine bilder også, og likte spesielt de som er tatt inni drivhuset hvor det er så masse grønt. Håper du har hatt en superhelg, så ønsker jeg deg en kjempefin dag! (Har forresten spørsmålsrunde gående på bloggen min.)

  3. Så koselig å kunne ta seg en sånn tur sammen 😊 Mange fine bilder også, og likte spesielt de som er tatt inni drivhuset hvor det er så masse grønt. Håper du har hatt en superhelg, så ønsker jeg deg en kjempefin dag! (Har forresten spørsmålsrunde gående på bloggen min.)

  4. Så koselig å kunne ta seg en sånn tur sammen 😊 Mange fine bilder også, og likte spesielt de som er tatt inni drivhuset hvor det er så masse grønt. Håper du har hatt en superhelg, så ønsker jeg deg en kjempefin dag! (Har forresten spørsmålsrunde gående på bloggen min.)

  5. Så utrolig koselig 😊 (Har foresten ukens blogg og giveaway konkurranse på min blogg, bli gjerne med)

  6. Så utrolig koselig 😊 (Har foresten ukens blogg og giveaway konkurranse på min blogg, bli gjerne med)

  7. Så utrolig koselig 😊 (Har foresten ukens blogg og giveaway konkurranse på min blogg, bli gjerne med)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.