Jeg ombestemte meg

Categories Hverdagen

Okei, jeg ombestemte meg nettopp – lørdagsmorgen er deffinitivt ukas beste. Dagen har nettopp startet og kaffen er fortsatt varm, sola skinner inn kjøkkenvinduet og jeg vet at dette blir en bra dag. Som jeg fortalte igår, er det duket for bursdagfeiring ikveld, noe jeg gleder meg veldig til! Min bestevenninne Adine fyller nemlig 21 år (noe som forøvrig betyr at jeg fyller 21,5 imorgen!!!! Happy half to me, he he). Idag er det også duket for treningsfri og full restitusjon av alle muskler. Jeg har hatt ei god treningsuke med mye fokus på styke, så idag skal kroppen virkelig få hvile, samle ny energi og gjøre seg klar for nye økter neste uke. Jeg håper alle får en fantastisk lørdag – have fun and take care♥ BLOGGES


Q: Hva skal du idag?

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg ombestemte meg

  1. I dag skal jeg i konfirmasjon til søskenbarnet mitt 🙂 Håper du får en fin dag og fin feiring!
    Ta gjerne en titt innom bloggen min 🙂

  2. I dag skal jeg i konfirmasjon til søskenbarnet mitt 😊 Håper du får en fin dag og fin feiring!
    Ta gjerne en titt innom bloggen min 😊

  3. I dag skal jeg i konfirmasjon til søskenbarnet mitt 😊 Håper du får en fin dag og fin feiring!
    Ta gjerne en titt innom bloggen min 😊

  4. I dag skal jeg i konfirmasjon til søskenbarnet mitt 😊 Håper du får en fin dag og fin feiring!
    Ta gjerne en titt innom bloggen min 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.