Let`s Lunch!

Categories Mat

Hvem har sagt at salat er kjedelig..? Kyllingsalaten på Kjøkkenskapet smaker hvertfall H I M M E L S K , så den vil jeg bare annbefale til alle sørlendinger der ute! Anyway, dagens lunsj med skjønneste Adine var ikke annet enn superkoselig, som alltid. En liten catch-up etter fadderuka var absolutt på sin plass, og jeg merket at jeg satt og savnet min egen fadderuke litt da jeg hørte hvor gøy de hadde hatt det… Tenk, det er hele 2 år siden jeg var fadderbarn i ny by, livredd, superspent og helt alene. Jeg hadde virkelig ikke peiling på hva jeg begikk meg ut på, men gud så glad jeg er for at jeg gjorde det! Gode minner, gode minner♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

– O H , I T`S  L U N C H  O` C L O C K –

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Q: Hva er din guilty pleasure når du er ute å spiser? Har du en rett du bestiller hver gang, typ?

 

8 kommentarer

8 thoughts on “Let`s Lunch!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.