Days of my life!

Categories Hverdagen

Åååh, jeg må bare si unnskyld og tusen takk på en gang. Når jeg logger meg inn på bloggen etter en laang pause og ser at dere fortsatt er innom å besøker, blir jeg såå takknemlig og får såå dårlig samvittighet på samme tid. Nå vil jeg iallefall benytte annledningen til å si tusen hjertelig takk – dere er verdens beste♥♥

Den siste tiden har vært skikkelig bra. Jeg har mer overskudd enn jeg har hatt på laang tid, treningsmotivasjonen er på topp og jeg har hatt mange gode treningsøkter, kostholdet er på plass, høsten nærmer seg og hverdagen er tilbake, jeg har fått jobb og har allerede hatt 2 opplæringsdager (forteller mer om dette senere), og jeg føler rett og slett bare ting går min vei. Finnes det noen bedre følelse enn det? Nei, det tror jeg faktisk ikke det gjør. Målet fremover nå, er å komme tilbake i bloggrutinene igjen, så hvis det er noe spesielt dere vil jeg skal skrive om eller som dere lurer på – legg igjen en kommentar, så fikser jeg det♥♥



 

Idag er det endelig fredag igjen og jeg kjenner, for første gang på lenge, på den såkalte helgefølelsen. Planen idag er å møte ei venninne for lunsj nå straks, før turen går videre på ost, kjeks og vin-kveld med fine jenter ikveld. Ahh, virkelig en fredag etter min smak – helt perfekt ♥♥

Q: Hva er dine planer for helgen? Noen andre som har savnet hverdag og helgefølelsen?

12 kommentarer

12 thoughts on “Days of my life!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.