Lunchdate & Sørlandsidyll

Categories Hverdagen

Good torsdagsmorgen, sovet godt?
Gårsdagen var virkelig helt amazing, sørlandet viste seg fra sin absolutt beste side og meg å Ida tok turen til fiskebrygga for en deilig lunsj! Wow, uttrykket “sørlandsidyll” gir virkelig mening på slike dager som denne. Da jeg kom hjem og kvelden kom, dro meg og lillesøster på oss treningstøyet og avsluttet dagen med en deilig joggetur. Vi løp intervaller i skogen, opp på toppen av åsen, trente litt styrke, og avsluttet det hele med å hoppe rett i sjøen med alle klærne på! Haha, du lurer på om jeg sov godt i natt..? Svaret er JA. Dager som denne er hvorfor jeg elsker sommeren på sørlandet. Takknemlig!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with f2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with b1 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with f2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with c1 preset

Jeg er forresten en av “ukens blogg anbefalinger ” på bloggen til Lisa Rørvik denne uken! Wow for ei nydelig jente, og for en inspirerende og bra blogg! Klikk deg gjerne inn for å lese hva hun skriver HER. Ellers ønsker jeg dere en fin dag videre og håper dere nyter ferien like mye som meg!

Q:
Hva er ditt beste sommerminne?

3 kommentarer

3 thoughts on “Lunchdate & Sørlandsidyll

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.