Livet på hyttetur!

Categories Hverdagen

Wow, for noen dager og for noen jenter!! Jeg beklager fraværet de siste dagene, men jeg har vært på hyttetur med et par venninner og rett å slett koblet totalt av. I blandt er det nødvendig å ta på joggebuksa, fjerne sminka, kjøpe inn masse mat, ta med seg et par tvers-igjennom-nydelige venninner, kjøre bort fra all sivilisasjon og bare være oss. Bare være til stede.

Vi har hatt noen fantastiske dager på hytta med masse mat, spill, bading i kaldt elve-vann, filmkveld, gode samtaler og masse latter og tull. Dette er jenter jeg ble kjent med da jeg begynte på ny skole i 5 klasse, og som idag er noen av mine nærmeste venninner. Så ubeskrivelig takknemlig! Tusen takk for enda en fantastisk hyttetur – jeg er så glad i dere!

Q: Hva har du gjort de siste dagene?
 

12 kommentarer

12 thoughts on “Livet på hyttetur!

  1. så koselig , og fine bilder!
    har forresten ukens blogg konkurranse på bloggen, gjerne ta en titt!

  2. så koselig , og fine bilder!
    har forresten ukens blogg konkurranse på bloggen, gjerne ta en titt!

  3. så koselig , og fine bilder!
    har forresten ukens blogg konkurranse på bloggen, gjerne ta en titt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.