Kvelder som denne er definisjonen på lykke

Categories Hverdagen

Good lørdagsmorgen, noen som er våkne..? Jeg ligger fortsatt i senga, og vil bare dele noen bilder fra gårsdagen med dere, før jeg står opp å starter dagen! Jeg kan faktisk ikke beskrive hvor takknemlig og heldig jeg er, som har fått vokse opp slik jeg har gjort. Jeg har alltid bodd rett ved havet, hatt sjøbu, brygge, båter og virkelig levd livet som ekte sørlandsjente! Jeg elsker sjøen og alt den bringer med seg. Stillheten og roen hjemme er helt unik og ikke noe man finner noe annet sted.

Ennå en ting jeg elsker med å bo slik som jeg gjør, er å invitere venner til rolige kvelder på brygga. Om sommeren pleier vi å ta med oss noe godt og spise å drikke, tulle oss inn i noen deilige flispledd, tenne lykter og lys, og bare sitte ute å prate om alt og ingenting, til langt på natt – akkurat hva meg og Adine gjorde igår. Kvelder som denne er definisjonen på lykke.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

8 kommentarer

8 thoughts on “Kvelder som denne er definisjonen på lykke

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.