Bli bedre kjent med meg – personlige spørsmål

Categories Tanker og meninger

1. Hvor tror du at du befinner deg om 10 år?
Om 10 år er jeg 32 år gammel. Det er ganske sykt å tenke på… Jeg håper jeg er tryggere i meg selv, mer sikker på mitt, føler jeg har funnet min plass, vet hva jeg vil, hvor jeg vil og trives med meg selv – uavhengig av alle andre. Jeg håper også jeg bærer på lærdom jeg ikke ville være foruten. Min egen leilighet, den perfekte jobben og en god kjæreste, er jo selvfølgelig også noe jeg tenker på – men det er absolutt ikke det viktigste. Jeg og min egen lykke er det viktigste i mitt liv. Nå. Og om 10 år.

2. Hvor er ditt favorittsted?
På hytta. Roen, skogen, luften, trærne. Alle de fine stundene jeg har hatt der, sitter dypt. Jeg var der for typ 2 uke siden – og alt jeg tenker på er når jeg skal tilbake. Absolutt min nummer èn.

3. Hvordan er ditt forhold til alkohol?
Mitt forhold til alkohol har forandret seg ganske mye etterhvert som jeg har blitt eldre. For bare 1,5 år siden, var jeg en av dem som elsket å dra ut på byen, drikke til formen ble “fin” og danse hele natten lang (med alt det innebærer..). Og missforstå meg rett nå – fest, dans, musikk og sang med folk man er glad i, elsker jeg selvfølgelig fortsatt – forandringen er at jeg ikke trenger all alkoholen lengre, hvertfall ikke hveer gang! Av og til, og hvis det skjer noe spesielt, er det selvfølgelig heeelt greit. Enkelt og greit, har jeg vell funnet ut at alkohol gir meg mer negativt enn positivt, og at det ikke er noe jeg trenger, eller vil ha så mye å gjøre med lengre. Jeg får veldig lite igjen for det, og syntes helt ærlig mange mennesker blir kvalme og vanskelige å forholde seg til, når de drikker. Og nei jeg er ikke imot folk som drikker alkohol, jeg er ikke avholds, og jeg kommer helt klart til å drikke igjen når jeg føler for det. Jeg har nok bare fått litt andre verdier. Thats it! 🙂

4. Topp 3 matvarer i handlekurven?
Cottage Cheese, Speltlumper & frossne smoothiepakker. Hallo umulig å bare velge 3 daa?!? Jeg har en hel haug med toppliste-matvarer jeg! Men altså de smoothiepakkene spiser jeg som godteri. La oss bare si at jeg mauler frukten frossen, så de blir jo greit fort spist opp kan man si! Haha huff…

5. Har du noen forbilder?
Foreldrene mine og lillesøster. Jepp, lillesøster er 2 år mindre enn meg, men fortsatt ei av de råeste jentene jeg kjenner. Stolt storesøster!!

6. Når er du på ditt lykkeligste?
Når hele familien er samlet hjemme. Når jeg har hatt en ekstra god treningsøkt. Når jeg har gått utenfor min egen komfortsone og prøvd noe nytt. Når jeg har gjort noe bra for meg selv eller andre. Når jeg føler meg som meg.
 

7. Favoritt TV-program/serie at the moment?
Jakten på Kjærligheten, Bloggerne, Senkveld, Nytt på Nytt og Skal Vi Danse. Hello grandma!

8. Hva ønsker du deg aller mest akkurat nå?
Ro i sjela. Det er det jeg trenger aller mest, alltid. Jeg tror (og håper) flere kjenner seg igjen. Materalistisk sett, kan jeg si en haug av ting som kommer til å gi meg kortvarig lykke. Foreksempel lange hair-extensions, en vinterkåpe jeg så på Nelly, og et gullsmykke fra Jane Kønig. Men altså, den type lykke kan jeg få av en bit sjokolade også. Kortvarig og teit.
 

9. Nevn en ting ingen vet om deg!
Jeg elsker å se på Mot i Brøstet og Karl & Co på youtube før jeg legger meg. Alle episodene, både på Youtube og tv2 Sumo er sett ca 10 ganger hver – og det er GREIT mange episoder folkens! Det gir meg en sånn nostalgisk ro i kroppen, og får meg til å sove skikkelig godt. Hahah gud Marie, hvorfor sier du dette høyt..

10. Hva er din beste egenskap?
Alt jeg kan tilpasse meg lett. Både iforhold til ulike typer mennesker og miljøer egentlig. Jeg vil si jeg kan komme overens med de fleste typer mennesker, og klarer å lese personligheter ganske godt. Mamma har alltid sagt jeg er en menneske-kjenner og en god lytter! De to tingene henger nok ganske godt sammen – og jeg føler faktisk det stemmer.
 

Q: Noe du ikke viste? Hva syntes du?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.