Treningsklær trenger ikke være kjedelig!

Categories Mote

Ahhh endelig fredag igjen allerede, folkens – for en lykke!!

Jeg har en skikkelig fin dag i vente, og skal straks dra på trening for å gjennomføre fredagsøkta. Egentlig har jeg treningsfri idag, men siden jeg våknet såpass tidlig og har skikkelig mye overskudd for tiden, gjennomfører jeg en rolig liten økt likevell. Som jeg har snakket om før, er det viktig å få inn restitusjon for å få resultatene du ønsker – men samtidig finnes det mange former for restitusjon! Restitusjonen kan også gjennomføres på treningssenteret, og ettersom dette er en plass jeg elsker å være- og får en så god følelse av å dra innom, tar jeg ofte en liten tur likevell. Dette kan være for å tøye ut, gå en tur på mølla, ta en rolig joggetur, kjøre et par “oppvarmingsøvelser” med strikk, eller bare leke, snakke og tulle litt. Treningssenteret er faktisk mitt andre hjem, og siden jeg både jobber der, trener der OG henger der, kunne jeg jo egentlig bare flyttet inn – hahaha huff…  Anyway, poenget er at det ikke er hard styrketrening, intervall og baseøvelser hver gang jeg er på treningssenteret – her er det like mye interesse, kos og morro! Det er viktig å få frem.

…Herregud som jeg snakker meg bort – over til poenget; treningsklær! Jeg kan jo bare si med en gang at jeg vanligvis ikke ser ut som dette på treningssenteret. Hvem gjør det egentlig..? All creds til de som steller seg før hver treningsøkt! I ukedagene når skole, trening og jobb står på planen, finner du meg på trening med en palme-tutt på hodet, iført en gammel tights og en stor hettegenser.. Flatterende? Overhodet ikke. Bryr jeg meg? Nei. Haha, jeg fokuserer kun på min egen prestasjon, og klarer faktisk ikke bry meg om hvordan jeg ser ut.. MEN, de dagene jeg har litt mer tid og kanskje skal møte ei venninne, ut å spise eller en tur til byen før trening, liker jeg å gjøre litt mer ut av det. Treningsklær er jo tross alt det eneste jeg går med, og da er det greit å variere litt. For ja, treningsklær kan faktisk være dødskult! Og hva er vell bedre enn comfy & kult..? Etter jeg la ut bildet av antrekket mitt på insta-story og snapchat igår, fikk jeg enormt mange spørsmål om hvor klærne mine var fra. Antrekket ligger nå under her, så nå er det bare å shoppe i vei! Jeg eeelsket dette antrekket – og det beste av alt var at jeg kunne dra rett på trening etter venninnetid. Multi-outfit rett og slett 😉

Nike sko fra Get Inspired // Aimn tights fra Tights.no // Topp fra Nelly.com // Bomber fra H&M Devided // Briller fra Bikbok // Pulsklokke fra Polar

Q: Hva syntes du om antrekket? Liker du å gå i treningsklær til vanlig?

3 kommentarer

3 thoughts on “Treningsklær trenger ikke være kjedelig!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.