Black nails for festival!

Categories Skjønnhet


LAnails, OSLO (adlink)

Sommeren har startet og festivalene nærmer seg med stormskritt! Neste helg er det Palmesus og jeg gleder meg heeelt sjukt! Festivalsommer innebærer ikke bare fet musikk, fest og god stemning, men de siste årene har også festivalmoten og det å kombinere sin helt egne festival-stil, blitt en stor greie – noe jeg elsker! Det ultimate festivalantrekket har absolutt ingen grenser og kan virkelig settes sammen på alle mulie måter. I år tror jeg det blir mange litt røffe, rocka antrekk med både skinn, denim, hatter, capser, kule prints, boots og frynser. My god, jeg kan ikke annet enn å glede meg til å se hva folk finner på. Wear comfy to party cool!

Jeg har tjuvstartet litt og fått fikset neglene til festivalsesongen hos LAnails Oslo. De absolutt beste negldesignerne i hele Oslo, etter min mening! Jeg gikk for en matt svart farge som passer til absolutt alt og er lett å kombinere med ulike stiler. Hva syntes dere? Cool, huh?
Processed with VSCO with f2 preset

 

12 kommentarer

12 thoughts on “Black nails for festival!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.