Vippe Extensions!

Categories Mote

Reklame | Beauty Allè, Frogner

La oss snakke litt om vipper. 
Jeg har fått en del spørsmål på Instagram etter at jeg flyttet til Oslo, om jeg har satt på vipper, lengde på vippene mine, hvor jeg har satt dem på osv.. Jeg tenkte derfor å samle alt i ett og samme innlegg, og svare så godt jeg kan her og nå. Som jeg har skrevet til dere før, trives jeg like godt uten vippe extensions som med slik som ting er nånoe som også er litt av grunnen til at jeg valgte å prøve det igjen. Dette skal ikke være noe du gjør fordi du tenker det vil gjøre deg glad, pen nok, eller for å ligne på noen andre –  for da er det andre ting man bør ta tak i først. Materalistisk lykke er kortvarig, og kan aldri endre følelsene dine. Hva som skjer inni deg, og hvordan du ser ut på utsiden- er to vidt forkjellige ting. Men ja, nå var det ikke den samtalen jeg skulle ta idag! Haha, jeg roter meg alltid bort i den gata der as… 

Anyway! 

Jeg har vært uten vipper siden forrige gang jeg bodde i Oslo, noe som faktisk er over 2 år siden. Det er rett og slett av den enkle grunn at jeg aldri har vært 100% fornøyd noe annet sted, enn på Beauty Allè Frogner.
 Vippene sitter alltid godt og lenge, og har en fin bøy som gir et fyldig og pent resultat. I tillegg er alle jentene like flinke, så uansett hvem du bestiller time hos, går du ut med samme resultatet. Noe jeg ser på som en veldig trygghet. Så ja, dette er absolutt en salong jeg kan anbefale til dem som ønsker litt ekstra glam i hverdagen, eller for en spesiell anledning. Her er dere i trygge hender.
 

   B E A U T Y  A L L È  –  F R O G N E R   
Lengde:  12 /13 mm 
For å bestille time, trykk HER eller HER

 

Processed with VSCO with a4 preset

 FØR / ETTER 

<3


 



Q: Hva syntes du? Med eller uten?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.